Manresa Turisme presenta en línia la seva oferta turística a 20 operadors internacionals

La majoria dels agents han valorat molt positivament el fet que Manresa està molt a prop de Barcelona i de Montserrat. Productes com el Camí Ignasià i les visites guiades combinades amb tastos gastronòmics a espais singulars de la ciutat són els que han despertat més interès.

imagen

Manresa Turisme va participar la setmana passada en un workshop professional organitzat per l’ETOA (Associació Europea de Turisme) amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme, on diferents empreses de serveis i destinacions catalanes van presentar la seva oferta a operadors internacionals. L’objectiu de l’acció era poder conèixer nous productes i serveis turístics adaptats als nous condicionants generats per la crisi sanitària: noves destinacions poc massificades, destinacions segures que treballin amb grups petits, experiències singulars, paisatge i gastronomia local.

Manresa Turisme es va entrevistar virtualment amb 20 operadors internacionals, concretament amb 8 que treballen amb clients americans, 1 amb clients australians, 4 amb turistes asiàtics, 6 amb clients europeus i 1 agència que treballa amb clients dels Emirats Àrabs. En tots els casos, l’objectiu era poder oferir les propostes un cop el sector obri fronteres i es puguin garantir els viatges amb la total seguretat.

En general, els operadors busquen productes nous, que combinin la cultura, el patrimoni i el paisatge amb experiències de gastronomia local i que garanteixin el servei per a grups petits, buscant l’exclusivitat. Durant les entrevistes, la majoria dels agents van valorar  molt positivament el fet que Manresa està molt a prop de Barcelona i de Montserrat i es van mostrar molt interessats en la nostra destinació. Productes com el Camí Ignasià, les visites guiades combinades amb tastos gastronòmics a espais singulars van ser els que van despertar més interès i esperen poder incloure la ciutat dins els seus paquets a Catalunya.  Una de les agències estava especialitzada en viatges educatius per a escolars i una altra en viatges de turisme industrial, a les quals s’enviarà una proposta personalitzada.

A totes aquestes agències i operadors se’ls va convidar a visitar la ciutat, quan la situació ho permeti, i rebran un catàleg amb les propostes de visites i experiències a la ciutat i estaran permanentment informats de totes les accions i ofertes especials.  A totes les entrevistes, a banda de presentar els recursos i les propostes, des de Manresa Turisme es va posar èmfasi en la capacitat de ser flexibles i de ser capaços de personalitzar al màxim totes les experiències per tal d’adaptar-les a les seves necessitats, fet que les agències també el van valorar molt positivament.

Aquesta acció, no prevista en les accions del Pla de Màrqueting Turístic d’enguany, forma part de les noves accions i mesures adoptades arran de la crisi de la Covid-19.

Documents relacionats

  • imagen