L'Ajuntament informa dels horaris d'atenció al públic i dels registres municipals durant les festes de Nadal

El dies 24 i 31 de desembre només estarà oberta l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de les 8.30 a 14.00 h. 

L'Ajuntament de Manresa ha anunciat avui els horaris d'atenció al públic i d'obertura dels registres municipals durant les festes de Nadal.

El dies 22, 23, 29 i 30 de desembre i el 2 i 5 de gener de 2015, l’horari del reg istre central (Oficina d’Atenció ciutadana i Oficina d’Activitat Econòmica) serà de8.30 a15h.

En canvi, el dels registres auxiliars serà de 8.30 a 14h. Aquests registres auxiliars són l’Oficina d’Atenció Tributària (plaça Major, 6), l’Àrea de Serveis a les Persones (Edifici Infants), el Servei de Cultura (Edifici el Casino), el Servei de Seguretat Ciutadana (la Florinda), el Servei d’Organització i Recursos Humans (la Florinda), el Servei d’Ocupació i Universitat (Casa Caritat – CIO) i el Servei d’Emergències i Protecció Civil (Palau Firal)

El dies 24 i 31 de desembre només estarà oberta l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), en horari de8.30 a 14.00 h.