L’Ajuntament de Manresa promou les compres de proximitat amb una campanya a les xarxes socials

La campanya —que porta per lema “Per un Nadal amb caliu, comerç local”— té com a objectiu destacar els valors del comerç local, com la qualitat, la sostenibilitat, la proximitat, el compromís, la confiança i el tracte personal.

imagen

L’Ajuntament de Manresa ha llançat una campanya a través de les xarxes socials que, sota el títol “Per un Nadal amb caliu, comerç local”, pretén promoure les compres de proximitat. La campanya ha estat il·lustrada per Manel Fontdevila, reconegut humorista gràfic manresà, que ha posat el seu toc àcid i irònic a una vinyeta que recrea i rememora el Nadal d’abans, més proper i humà, que sembla que s’ha perdut davant altres alternatives de consum.

 

Així, la campanya té com a objectiu destacar els valors del comerç local, com la qualitat, la sostenibilitat, la proximitat, el compromís, la confiança i el tracte personal. També pretén interpel·lar consumidors i consumidores i fer pedagogia del consum conscient.

 

La regidora de Comerç, Indústria i Activitats, Núria Masgrau Fontanet, destaca que “el comerç de proximitat de Manresa ofereix un gran ventall d’alternatives i, sobretot, un tracte proper i amable”. També recorda que “el Nadal és un període essencial per als comerços, bàsics en el teixit econòmic i social de la ciutat”, motiu pel qual ha convidat tothom a conèixer i descobrir totes les possibilitats que ofereix el comerç de la ciutat. Masgrau ha afegit que la campanya dona continuïtat a les accions que es fan des de la regidoria per impulsar el comerç local, com la darrera campanya dels Bons Manresa, amb un impacte estimat de més d'un milió d'euros al teixit comercial local.

Documents relacionats

  • imagen