Amb motiu d’aquests treballs s’ocuparà 1 dels 2 carrils de circulació.
Sala de premsa
- Treballs de serveis de telecomunicacions al carrer Dos de Maig
- Treballs de serveis de telecomunicacions al carrer La Pau
-
El copilot Moi Torrallardona, guanyador d'una Nit de l'Esportista que reivindica el paper de Manresa com a ciutat esportiva
-
52.035 manresans són cridats a les urnes per a les eleccions d'aquest diumenge
Manresa organitza activitats de formació i sensibilització per la situació de les persones refugiades
En el marc de l’arribada a Manresa de persones refugiades, es duran a terme exposicions, xerrades, recollida de productes (sabates, roba...), etc. per conscienciar a la població sobre com afrontar aquesta realitat i també per donar suport als camps.
Llegir mésL’Ateneu acull un seminari sobre atenció a la discapacitat física i la mobilitat reduïda a les sales de fitness
Les sessions, dinamitzades per la Fundació Isidre Esteve, es faran els dies 12 i 19 de novembre de 9 del matí a tres quarts de 9 del vespre i comptaran amb reconeguts professionals vinculats a l’àmbit de la discapacitat, l’esport inclusiu i l’activitat física.
Llegir mésL'Ajuntament i el Centre Excursionista Montserrat signen un acord de col·laboració per rehabilitar el xalet refugi dels Rasos
El consistori atorga una subvenció de 2.500 per ajudar en diferents accions destinades a aconseguir finançament per a la rehabilitació del xalet refugi, propietat de l'entitat manresana, situat als Rasos de Peguera i un dels més antics de Catalunya.
L'Ajuntament i la Junta Local a Manresa Contra el Càncer signen un conveni de col·laboració
El consistori atorga una subvenció de 9.000 per donar suport als programes “Seguir Endavant” i “Sentir-se millor” inclosos dins el projecte d’ajuda al malalt oncològic.
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, la nit de dimecres a dijous
Amb motiu de la instal·lació d'una grua de gran tonatge per als treballs de substitució de maquinària de climatització de l'establiment PLUS FRESC
La Generalitat licita la millora de la carretera de Viladordis, amb una actuació de 2,3 milions d’euros que inclou dues noves rotondes i una via verda per a vianants i ciclistes
L’obra reforçarà la connexió entre la ronda de Manresa (C-55) i l’autopista C-16. Els treballs tenen un pressupost de 2,3 milions d’euros i un termini d’execució de 8 mesos, a partir de principi de l’any vinent. L’Ajuntament de Manresa expressa la satisfacció per l’anunci de l’inici d’obres, pel fet que millorarà la seguretat i la mobilitat entre el carrer Viladordis i la ronda de Manresa, i inclourà un recorregut arbrat que unirà Viladordis amb el nucli urbà.
L'alcalde de Manresa rep els participants en el congrés d’Internacional Consulting Group
Una seixantena de persones -advocats i economistes procedents de 19 països del món- celebren durant tres dies el congrés anual de la xarxa internacional de consultors ICG. La trobada està organitzada per la consultora manresana Feliu.
Llegir més
Traca final del 'Tocats' aquest cap de setmana amb Mario Gas, l’actriu Montse Guallar i un munt d’actes culturals
Demà, l’actor Mario Gas, acompanyat a la guitarra pel seu fill Orestes, recitarà una selecció de poemes de Gabriel Ferrater a la Plana de l’Om. Per la seva banda, l’actriu Montse Guallar llegirà a Marta Pessarrodona a l’Espai Manresa 2022. I les activitats continuen...
Llegir mésL’Ajuntament instal·la reductors de velocitat als carrers Sant Bartomeu i Escodines
El seu objectiu és pacificar el trànsit i millorar la seguretat dels vianants en aquest entorn. També s’han recol·locat i s’han replantat les jardineres.