Sala de premsa

Tall de trànsit al carrer Creu Guixera, dissabte al matí

Per treballs d'instal·lació d'una grua per a la substitució de la maquinària d’aire condicionat d’un edifici



Llegir més

Segona sessió de treball amb empresaris de Manresa en simbiosi, demà

La reunió serà demà dijous, 9 de juny, a les 5 de la tarda, a la seu social de l’Associació d’Empresaris de Bufalvent. L’objectiu és aprofundir en les sinergies detectades entre empresaris en la primera reunió i per trobar noves oportunitats de negocis al convertir en recursos els residus no aprofitats.

Llegir més
imagen

Manresa estrena l'exposició commemorativa dels 150 anys de la Policia Local

La Sala d’Exposicions de la Plana de l’Om acollirà fins al 21 de juny una mostra que inclou imatges, fotografies i materials diversos d’aquest segle i mig de vida de la Policia Local de Manresa. L’acte d’inauguració ha comptat amb la presència de l’alcalde Valentí Junyent.

Llegir més
imagen

La segona edició de la Batalla de Bandes disputarà la gran final aquest dissabte a la Sala Stroika

Les tres bandes finalistes del concurs organitzat per l’entitat Vincatorze i amb el suport de Manresa Jove i Casa de la Música són:  Alien in my room, Sòdia i Jokb.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament cedeix un espai del Palau Firal al Secretariat de Federacions i d'Agrupacions de Defensa Forestal

L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el representant de SEFE-ADC-CAT, Xavier Jovés, han signat avui el conveni que regula la llicència de cessió d’ús privatiu d’un espai situat a la planta primera de l’ala nord del Palau Firal.

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament i Fundació la Cova signen un conveni de col·laboració per promocionar el centre d’espiritualitat i el Camí Ignasià

L’acord ha estat signat aquest migdia per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent,  i el Superior de la Comunitat Jesuïta Cova de Sant Ignasi de Manresa, Lluis Magriñà.


 

Llegir més
imagen

Aigües de Manresa facilitarà l'entrada a la societat de municipis i ens públics del Bages per adaptar-se a la nova normativa europea

Aigües de Manresa SA, fins ara societat municipal de l’Ajuntament de Manresa, està en procés de canvi d’estatuts, amb l’objectiu d’adaptar-se a la directiva europea sobre l’adjudicació de contractes de concessió. L’empresa pública presta serveis a una quinzena de municipis del Bages i a partir d’ara facilitarà l’entrada d’aquests municipis i altres ens públics a la societat perquè, d’acord amb la nova normativa, per tal de poder rebre el servei de l’empresa pública aquests organismes han de formar part dels seus òrgans de govern. La societat, doncs, continuarà sent 100% pública però passarà a ser de titularitat compartida entre ajuntaments, el Consell Comarcal i la Mancomunitat del Bages per al Sanejament.


Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al Camí de Cal Graells, a Sant Pau

L'actuació té una durada de dues setmanes. Es manté obert l'accés a les finques


Llegir més

Presentació del Lotus Blau, itinerari meditatiu pel camí ignasià

Dia: 19/10/2016
Hora: 13 hores
Lloc: Oller del Mas, Carretera de Igualada C37Z, km 91, Manresa
Intervenen:

- Albert Tulleuda i Sònia Puyol, responsables del projecte Manresa 2022

- Personal tècnic del projecte Lotus

Llegir més
imagen

Manresa, ciutat pilot juntament amb Sabadell d’un innovador projecte europeu de gestió de residus

El projecte, denominat UrbanWINS, obre una nova porta en la gestió dels residus urbans. A Catalunya, Eurecat-CTM lidera la iniciativa, al qual participen els ajuntaments de Manresa i Sabadell, com a ciutats pilot, i el Consorci del Bages per a la Gestió de Residus.


Llegir més
imagen

Recta final de la Manresa Solidària en el marc d’Ecoviure, aquest cap de setmana al Palau Firal

L’Ecoviure serà, aquest cap de setmana, l’escenari dels últims actes de la Manresa Solidària que se celebra a la ciutat des del dia 15 d’octubre, on la campanya de recollida d’’smartphones’ continua en marxa i seguirà viva a Manresa fins al 18 de desembre.


Llegir més
imagen

S’ajorna la Marxa de l’Anella Verda d’aquest diumenge

L'organització replantejarà la prova i la programarà de nou més endavant

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del Camí de Rajadell

A partir de demà i a causa dels treballs de millora que s'hi estan realitzant

Llegir més