Ideat i finançat per l’Ajuntament de Manresa i gestionat per la Fundació Apip-Acam, el projecte Entre Tothom ha facilitat, des de la seva creació al 2012, la participació de vuit-cents usuaris de Serveis Socials en entitats de la ciutat.
Llegir més
Els dies 5, 7, 21, 27, 28 i 29 de desembre i els dies 2, 3, 4 i 5 de gener les oficines del Registre Central de l’Ajuntament de Manresa: l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE) atendran als ciutadans de 8.30 a 15 h. Els registres auxiliars ho faran de 8.30 a 14 h.
Llegir mésUna vintena de persones rebran informació bàsica sobre el món del treball, els drets i els deures dels treballadors, el paper dels sindicats, la recerca de feina, entre d’altres temes d’interès. El curs està organitzat pel Programa d’Acollida i el Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació-CIO de l’Ajuntament de Manresa.
La xerrada tindrà lloc a l’Auditori de la Plana de l’Om a les 19 hores en el marc del 10è Cicle de xerrades per a mares i pares.
Llegir mésLa competició, que tindrà lloc al Nou Pavelló del Congost de les 10 del matí a les 7.30 de la tarda, constarà de proves per diferents modalitats i categories. El Club Rítmica Ateneu Manresa hi prendrà part amb 2 conjunts que han superat una selecció de 3 fases prèvies.
Llegir mésLa proposta, a càrrec de l’AV de Cal Gravat i de Parcs i Jardins de l’Ajuntament de Manresa, pretenia donar a conèixer les caixes-niu i mostrar-ne la utilitat i beneficis. L’actuació forma part de les millores que s’estan fent a diverses zones verdes de la ciutat, entre les quals destaca la reforma del drenatge del sector nord del parc de Puigterrà.
Llegir mésNatxo Tarrés, Juanjo Muñoz, Oriol Farré i Roger Farré, quatre dels membres del grup Gossos, han assistit a la gravació del ‘flash mob’ al ritme d’una cançó seva, ‘La llum que portes dins’, i que s’ha dut a terme aquest matí a la plaça Major, en el marc de la Setmana dels Drets dels Infants.
Aquest diumenge tindrà lloc al Teatre Kursaal de Manresa l’Assemblea General dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, que es reuneix una vegada a l’any amb caràcter ordinari. És previst que hi participin uns 800 escoltes i guies de tot Catalunya, dels quals la meitat arriben dissabte.
L’Ajuntament de Manresa ha imposat les primeres multes a bancs per tenir habitatges desocupats en situació anòmala. La resolució afecta 18 habitatges propietat del Banc de Sabadell i l’import de les sancions coercitives van dels 378 als 1.300 euros per cadascun dels habitatges. El banc té ara un segon termini de regularització, i si no el fa efectiu se’ls podria imposar dues multes coercitives més i finalment la sanció definitiva que fixa el programa municipal d’intervenció. Cinc grups bancaris més tenen expedients en tràmit i podrien ser multats també properament.
Llegir mésLa regidora d’Ensenyament i Universitats de l’Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, i el regidor de Planejament i Projectes Urbans, Marc Aloy, s’han reunit aquesta tarda amb l’equip directiu i una cinquantena de famílies de l’escola Valldaura. A la reunió també hi ha assistit el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament, Antoni Massegú. Durant la trobada, els representants de l’administració han reiterat el suport i compromís amb el futur del centre expressat al Ple Municipal d’ahir.
Llegir més