Valentí Junyent i el regidor de Barris, Joan Calmet, va ser presents ahir a la benedicció de rams a la plaça Mossèn Vidal i a l’arribada dels Armats i els Gegants.
Llegir més
Amb motiu del sopar veïnal de la Comissió de Santa Clara, organitzat per l’Associació de Veïns de les Escodines.
L’acte solemne, organitzat per la Generalitat de Catalunya i titulat “L’últim assaig”, tindrà lloc el mateix dilluns 18 de juliol a 2/4 de 8 del vespre al Palau de la Música Catalana.
L’actuació s’inicia dilluns vinent i està adreçada a la millora i reconstrucció de la xarxa general de clavegueram
Llegir més
Les obres a l’edifici, que acull el Museu Comarcal i l’Arxiu Comarcal de Manresa, serviran per habilitar nous espais d’acollida, ampliar els espais expositius, i fer-hi nous accessos
La xerrada es farà a la Sala d’Actes del Casino a les 8 del vespre i anirà a càrrec d’Elisabet Canalias, matemàtica i doctora en Tecnologia Aeroespacial per a la UPC i especialista en càlcul i optimització de trajectòries interplanetàries.
També hi haurà una reserva per a vehicles d’obra per l’actuació adreçada a reparar el cel ras del teatre.
El consistori posa a l’abast de la ciutadania un formulari que es pot omplir fins al 31 d’agost i que es pot contestar amb pocs minuts a través d’Internet. La finalitat és recollir informació sobre la realitat actual del municipi en relació amb la igualtat de dones i homes a Manresa.
Una trentena de representants de Manresa es va reunir ahir per fer-se una fotografia de grup al costat del conjunt escultòric l’Acollida, a la Plaça Fius i Palà. Aquesta trobada és la primera activitat de la nova edició de la festa que està acabant de perfilar els darrers serrells de la seva programació.