Un d’ells és el Premi Pare Ignasi Puig i Simon, convocat per l’Ajuntament de Manresa, per a projectes de recerca sobre la Manresa Ignasiana i l’estada de sant Ignasi a Manresa.
Sala de premsa
-
El 15 d'octubre acaba el termini per presentar treballs als premis Lacetània Catalunya Central
-
El mercat agrari es muda de la plaça Major aquest dissabte a causa de la Fira Mediterrània
-
Comencen els assaigs del 'flashmob' que aplegarà més de 700 nens durant la Setmana dels Drets dels Infants
-
Arrenca el programa municipal Natació a l'Escola que arribarà a 1.500 escolars de Manresa
Dissabte se celebra la segona sessió de debat sobre el Centre Històric, dedicada a viure al barri amb mainada
L’acte, obert a tota la ciutadania, tindrà lloc de 10 a 12 del matí la Casal de Joves La Kampana. Durant la sessió hi haurà un servei de cangurs, perquè mentre duri el debat els infants puguin estar entretinguts i vigilats.
Manresa ja disposa de les primeres llambordes Stolpersteine, en un emotiu homenatge als deportats als camps nazis
Gunter Demnig, creador de les llambordes homenatge als deportats als camps d’extermini nazi, ha instal·lat aquest matí les primeres llambordes a diversos carrers de la ciutat. Al migdia també s'ha fet la descoberta d'una placa a la plaça Sant Domènec, i posteriorment un acte a la Plana de l’Om ha servit també perquè alumnes i artista poguessin intercanviar opinions.
Llegir mésRoda de premsa de presentació de les novetats del POUM
Dia: 25/01/2017
Hora: 13:00h
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:
- Marc Aloy, regidor de Planejament i Porjectes Urbans
Actes d'homenatge als manresans deportats als camps nazis
Dia: 24/01/2017
Hora: Tot el matÃ
Lloc:
Intervenen:
Demà arrenquen els actes d’homenatge als manresans deportats als camps de concentració nazis
Els actes estan impulsats pels centres educatius de secundària i entitats memorialistes de la ciutat. Aquest dimecres s’instal·laran 21 llambordes amb una inscripció davant dels habitatges on van viure els deportats. La instal·lació comptarà amb la presència de familiars de les persones homenatjades.
La Fira de l'Aixada celebra els 20 anys ampliant espais i renovant espectacles
Una de les altres novetats serà la comptabilització dels assistents, a càrrec de la FUB, entitat administradora de la Festa de la Llum d’enguany. Les activitats es duran a terme els dies 25 i 26 de febrer, i comptaran amb més de 200 parades.
Llegir mésPresentació Fira de l'Aixada 2017
Dia: 23/01/2017
Hora: 13:00h
Lloc: Carrer del Balç (Sala Audiovisuals)
Intervenen:
- Joan Calmet (Regidor de Turisme i Festes)
- Joan Orriols (President Associació Manresa de Festa)
- Antoni Fornells (President Associació Misteriosa Llum)
- Ivan Padilla, Tàtels Pérez i Mireia Cirera (Taula coordinació artística)
- Amb l’assistència de Maribel Arribas i Lluïsa Vinyes en representació dels veïns C. Vilanova-Plaça Gispert
L'impulsor de la banca ètica, Joan Antoni Melé, enceta els Pessics de Vida del trimestre aquest dimecres
Entrevistat per la periodista Alba Gros, la trobada tindrà lloc a la sala d’actes del Casino a les 8 de la tarda.
Llegir més