Amb el lema “Fem dissabte al Cardener” es convoca els ciutadans a les 10.30 hores al costat de la Carpa del Riu per participar en una jornada de neteja ambiental que consistirà a recollir les escombraries que s’acumulen vora el riu al llarg del Passeig del Riu i a recuperar un espai situat al parc de Josep Vidal.
Sala de premsa
-
Aquest dissabte jornada de neteja a la llera del riu Cardener amb "Let's Clean up Europe"
-
Manresa celebra diumenge el 65è aniversari de la geganta Pubilla
-
Demà s'inaugura l'exposició fotogràfica "Xina: cultura i religió" de Sussi Garcia al Casal de les Escodines
- L'Ajuntament inicia el procediment per obtenir la cessió obligatòria de pisos buits a Manresa amb destí a lloguer social
Manresa acollirà els dies 6 i 7 d'octubre la Copa Catalunya de futbol sala
El Nou Congost serà l’escenari del millor futbol sala del país. FC Barcelona Lassa, Catgas Energia Santa Coloma, Castellar Futbol Sala i Manresa Futbol Sala es disputaran el títol masculí; i CEFS Rubí i la Penya Esplugues Gironella jugaran la final en categoria femenina. L’entrada serà gratuïta.
L'Ajuntament de Manresa contractarà una desena de joves amb titulació universitària i de Formació Professional
En el marc de la convocatòria del Servei d’Ocupació de Catalunya, es contractaran a jornada completa durant 6 mesos, en règim de pràctiques remunerades, joves titulats però que no hagin tingut encara experiència laboral en el seu camp. Cal que siguin aturats i inscrits al Programa de Garantia Juvenil.
La promoció de la salut cardiovascular, protagonista de la sisena Setmana del Cor de Manresa
Tindrà lloc entre el 27 de setembre i l'1 d'octubre i inclou activitats diverses pr promoure els hàbits saludables, sota el lema ‘Cuida el teu cor. Viuràs més. Viuras millor’.
Obres de millora del drenatge del Parc de Puigterrà
Dia: 22/09/2016
Hora: 10:30 h
Lloc: Parc de Puigterrà (zona de l'accés per la banda de la pujada del Castell)
Intervenen:
-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana i Serveis de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésArrenca a Manresa el nou curs de formació en transport públic del programa “Viatjo amb tu”
Alumnat de 1er d’ESO de l’Institut Puis Font i Quer han estat els primers estudiants de secundària del curs 2016-2017 que han rebut una sessió formativa adreçada a fomentar l'ús del transport públic.
La consellera d'Ensenyament inaugura el nou centre de formació especialitzada en fabricació mecànica del CFP, vinculat a la multinacional Haas
El primer centre d’aquestes característiques a Catalunya neix amb la voluntat d’esdevenir un referent per al conjunt del sector industrial del país.
El CFP ha invertit al voltant de 200.000 euros en nova maquinària i podrà formar professionals altament preparats per treballar a la indústria.
L'estrena ha comptat amb la presència de la regidora d'Ocupació de l'Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz.
La Generalitat adjudica el projecte de la prolongació de l'avinguda dels Països Catalans de Manresa
L’actuació permetrà afavorir la connexió de la ciutat amb la carretera C-55 i l’autopista C-16. El projecte s’emmarca en el pla global de millora de la mobilitat al Bages.
Presentació "Saltaterrats. Itinerari poètic pels terrats del Barri Antic"
Dia: 22/09/2016
Hora: 1 del migdia
Lloc: Tarrat Casa Consistorial - 4a planta (lloc de trobada: planta baixa, davant la sala de premsa)
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut
-Adam Majó, comissionat del Centre Històric de Manresa
-Representants de la Llibreria Papasseit i dels poetes participants
Llegir mésEl servei del bus urbà de Manresa estrena aplicació mòbil coincidint amb la Setmana de la Mobilitat
Aquesta nova app gratuïta que permet consultar en temps real quan passarà el proper bus; una pedalada familiar i un gran fi de festa a la Plaça Sant Domènec, són les principals propostes amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat a la ciutat.
Arrencada als Instituts de les sessions de formació en transport públic del programa "Viatjo amb tu"
Dia: 21/09/2016
Hora: 12.30 h.
Lloc: Institut Pius Font i Quer (c. Amadeu Vives. s/n)
Intervenen:
Olga Sánchez, regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa
Manel Solera, tècnic de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa
Llegir més