Les lectures de Teresa Colom, el recital de Joan Margarit i David Castillo i l’actuació coral de sis poeteses de diferents generacions, són els actes que s’oferiran els propers dies.
Sala de premsa
-
Les dones, les protagonistes de la segona setmana del Tocats
-
Les Jornades Europees del Patrimoni destaquen l'Any Internacional de la Llum i l'arquitectura industrial
-
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs per urbanitzar l’entorn de la Via Sant Ignasi
-
Manresa acull demà una jornada informativa sobre la nova Llei de Cooperatives
L'Ajuntament de Manresa demanarà al ministeri d'Hisenda que tingui en compte la tendència evolutiva de la població per determinar la consideració de gran ciutat
Manresa ha mantingut una població de dret per sobre dels 75.000 habitants des de 2008 i es manté en l’actualitat, però perdrà la consideració de gran ciutat els propers quatre anys pel fet que puntualment, a data 1 de gener de 2015, estava per sota d’aquests 75.000. L’INE va publicar fa unes setmanes la xifra de 74.655. Després de les gestions de l’Ajuntament per validar les dades d’empadronament, s’ha aconseguit sumar 120 persones més a aquesta xifra, per deixar la dada que es presentarà a l’INE en 74.775.
Presentació de l'Encesa de la Nova Llum i de Jardins de Llum 2016
Dia: 17/02/2016
Hora: 1 del migdia
Lloc: Centre Cultural del Casino
Intervenen:
-Joan Calmet, regidor de Turisme i Festes
-Jordi Corrons, president d'Òmnium Bages
-Roser Oduber, presidenta de la Taula d'Arts Visuals de la Catalunya central
-Representant de l'Associació Misteriosa Llum
Llegir mésL'Ajuntament farà aquesta tarda els treballs de marcatge de l'antic portal del Carme
L’objectiu és fer visible als vianants la localització exacta dels murs de l’antiga torre medieval. Durant l’actuació, hi haurà talls puntuals de trànsit.
Llegir més
La família del manresà Conrad Bosch Serra cedeix el seu fons fotogràfic a la ciutat
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la néta de Conrad Bosch, Maria Dolors Aloy Bosch, en nom seu i de la resta de germans Aloy Bosch, han signat avui el contracte de cessió que permetrà conservar aquest patrimoni de més de sis-centes fotografies a l’Arxiu Comarcal del Bages.
El govern municipal s'adhereix a l'acte de record a Muriel Casals organitzat per Òmnium Bages, demà
L'acte d'homenatge tindrà lloc a 3/4 de 7 de la tarda, a la plaça Major, i consistirà en cinc minuts de silenci.
Llegir més"Que l'adolescència no t'amargui la vida", nova xerrada del cicle per a mares i pares
Tindrà lloc aquest dijous 18 de febrer, a les 8 del vespre, a l’Auditori de la Plana de l’Om, i anirà a càrrec de Joan Sala, mestre, psicòleg i educador social.
L'Ajuntament finalitza els treballs de millora del carrer Joc de la Pilota i obre el trànsit a tot el sector
L’actuació es dóna per acabada després que s’hagi millorat la plaça dels Drets, a l’enllaç entre el carrer Joc de la Pilota i Sobrerroca
Llegir més
Inscripcions per assistir com a públic al programa Divendres als estudis de TV3
Les persones que vulguin viure en directe el programa Divendres des dels estudis de TV3 a Sant Joan Despí, aquest divendres, poden trucar al 010 o sol·licitar-ho a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Manresa. El magazín de tarda està dedicat a Manresa durant tota la setmana
Llegir mésLa consellera d'Ensenyament ha fet una visita institucional a l'Ajuntament de Manresa
Meritxell Ruíz ha estat rebuda per l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent; la regidora d’Ensenyament i Universitats, Mercè Rosich; i la tinent d’alcalde de Dinamització Econòmica i Participació, Mireia Estefanell.