Sala de premsa

Bus Manresa reforça el servei aquest cap de setmana per la Fira de Sant Andreu

Les línies L1 Balconada, L8 Perimetral – Estacions i la, Líbia Festius La Parada tindran freqüències de pas cada 15 o 20 minuts, entre totes, unint el centre de la ciutat amb la zona de les atraccions de la Fira als Trullols.

 

Llegir més

Presentació dels projectes que han estat subvencionats per la Generalitat per fer front a la pobresa infantil

Dia: 03/12/2024
Hora: 13 hores
Lloc: Edifici Infants (Carretera de Vic, 16, planta baixa)
Intervenen:

-Mariona Homs Alsina, regidora de Drets Socials i Persones Grans

-Representants de les entitats que han rebut subvencions: AFEV, Fundació Pere Tarrés, Creu Roja, Ampans, Càritas i CAE

Llegir més
imagen

L’editor i escriptor Carles-Jordi Guardiola Noguera rebrà demà el Premi Bages de Cultura 2024 al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa

L’acte tindrà lloc aquest divendres, 29 de novembre a les 19 h. La glossa del guardonat anirà a càrrec del filòleg i periodista Joaquim Noguero Ribes. Clourà l’acte el cor Lupulus Emsembla.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i Sant Andreu Salut fan entrar el teatre a la formació del sector sociosanitari

Una nova iniciativa ha permès fer una formació per millorar la qualificació de les persones que treballen o volen treballar en aquest àmbit

 

Llegir més

Roda de premsa de valoració dels actes de Nadal

Dia: 10/01/2025
Hora: 10.30 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Tània Infante Martínez, regidora de Comerç i de Cultura i Llengua

-Isabel Sánchez Pulido, regidora d'Infància i Joventut

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa homenatja l'àvia centenària Maria Santasusagna Ginestà

L'alcalde Marc Aloy i la regidora Mariona Homs li han lliurat un obsequi i un ram de flors en nom del consistori

 

Llegir més
imagen

Tallat al trànsit el Pont de Sant Francesc durant 8 mesos per l’inici de les obres de rehabilitació

Els treballs permetran eixamplar el viaducte per dotar-lo voreres més amples. També es renovarà el ferm de la calçada i les baranes, s’implantaran dos passos de vianants i es millorarà la senyalització. Mentre duri el tall de trànsit al pont, els vehicles hauran de passar pel Pont de la Reforma. El pas de vianants es mantindrà.

Llegir més
imagen

Afectacions de trànsit i consells de seguretat per a la Cavalcada de Reis

Se celebrarà aquest diumenge de 18.15 a les 20.30 h, amb el mateix recorregut que l’any passat, amb sortida del Pont Vell i arribada a la plaça Major.

 

L'alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, ha signat un ban amb recomanacions bàsiques per a una Cavalcada segura. Protecció Civil Manresa demana precaució i seguretat durant la festa. Per això es fan arribar uns consells bàsics d’autoprotecció que cal tenir en compte sobretot per evitar ensurts, especialment amb els més menuts.

 

Llegir més

Afectacions de mobilitat per treballs al camí de Cal Cuques, a partir de dimarts vinent

Els treballs formen part de les actuacions als camins rurals incloses dins el Pla de Millora de l’Espai Públic 2024

Llegir més

Presentació de les inversions que durà a terme Aigües de Manresa el 2025

Dia: 08/01/2025
Hora: 11 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde i president d’Aigües de Manresa

-Antoni Ventura Ribal, gerent d’Aigües Manresa

Llegir més
imagen

El programa Treball als Barris a Manresa amplia el radi d'actuació i arribarà al 50% de la ciutat

Fins ara, el seu àmbit d’actuació era el Centre Històric i ara també inclourà una quinzena més de zones de la ciutat. L’objectiu és millorar la cohesió social i el desenvolupament econòmic local per mitjà de la formació i la inserció laboral dels participants

Llegir més
imagen

La documentació municipal històrica de la Segona República, la Guerra Civil i el primer Franquisme, més a l’abast dels investigadors

Finalitzen els treballs de descripció i catalogació d’una part del fons de documentació generada i rebuda per l'Ajuntament de Manresa durant el període de la Segona República, la Guerra Civil i els primers anys del Franquisme. Aquest fons es conserva a l’Arxiu Comarcal del Bages i les tasques s’han realitzat amb el suport del Memorial Democràtic.

Llegir més

Acreditacions per a la Cavalcada de Reis 2025

Dia: 01/01/1970
Hora:
Lloc:
Intervenen:

Llegir més
imagen

Es presenta el projecte ‘Lideratge en Valors Manresa Ciutat Europea de l'Esport’ davant d’una vintena d’entitats esportives de la ciutat

La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament de Manresa i la UManresa, té l’objectiu d’identificar i difondre els valors que han de ser referents en la pràctica esportiva a la ciutat.

Llegir més