Durant la tarda de dissabte, i fins al matí de diumenge, no es podrà circular ni aparcar als carrers Muralla del Carme i Muralla Sant Domènec, i als seus adjacents. El tall afectarà també al bus urbà i al interurbà
Llegir més
Començarà a les 6 de la tarda a la Muralla de Sant Francesc i inclou modificacions en el recorregut final per les obres d’urbanització al carrer Joc de la Pilota. Com a novetat, els Reis faran un recorregut a peu des de Sant Domènec a la Plaça Major, passant pel carrer del Born i Sant Miquel. D’altra banda, aquesta tarda el Cartel Reial ja s’instal·la a la plaça Major.
Una cercavila des de Crist Rei fins a la plaça Major, aquesta tarda, ha acompanyat l’arribada del Carter Reial a Manresa, que ha estat rebut a l’Ajuntament per l’alcalde de la ciutat, Valentí Junyent. El missatger reial serà als porxos de l’Ajuntament per recollir les cartes dels infants fins al 4 de gener, amb diverses activitats i actuacions per fer amena l’estona d’espera.
Llegir mésUn cop finalitzada la segona fase d'obres al carrer del Joc de la Pilota i entorns, avui entra en vigor la nova ordenació de trànsit. Malgrat que es torna al funcionament habitual d'ordenar la circulació del carrer Sobrerroca, a partir del Passatge Amics, com a illa de vianants, l'Ajuntament va acordar ahir amb comerciants i veïns que no s'activarà el control d'accés amb càmera fins que finalitzi del tot les obres al sector, per facilitar els treballs de càrrega i descàrrega.
Llegir mésDesprés de la inauguració d'aquest dilluns, els ciutadans podran conèixer el nou "Espai Manresa 1522. La ciutat d'Ignasi" aquest cap de setmana, en jornades de portes obertes que seran dissabte (finalment només a la tarda, de 5 a 8) i diumenge al matí, de 10 a 2. L'equipament ocupa una ala de l'antic claustre del convent de Sant Domènec, a l'actual teatre Conservatori.
Llegir mésL’única part de l’obra que queda pendent és l’enllaç de Joc de la Pilota amb Sobrerroca, a la plaça dels Drets. Demà es restablirà una part del trànsit al sector, si bé la totalitat del carrer Joc de la Pilota no s’obrirà fins passat festes
Llegir mésEl darrer bus de la línia 8 Perimetral - Estacions sortirà de l'estació de la Renfe a les 22.05 h
Durant quatre dies, Aigües de Manresa hi repararà una avaria de la connexió de clavegueram.
Llegir més
El Tradicional concert de Nadal de l'entitat manresana connectarà a les 7 de la tarda i comptarà amb la participació dels cors de l’Escola Coral Orfeó Manresà, de la Coral Infantil de les Escodines i del Cor Obert.
El peatge de Castellbell de la C-16 ha estat escenari, aquesta tarda, d'una concentració de la majoria dels alcaldes del Bages i d'altres comarques veïnes, durant la qual s'han reclamat solucions en matèria de comunicacions a la Catalunya central. L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha estat un dels signants de la declaració, acordada pel Consell d'Alcaldes del Bages, que reclama l'eliminació del peatge de la C-16 i el desdoblament del tram Manresa Castellbell de la C-55, entre altres mesures.
Llegir mésEl Nucli Antic de Manresa comptarà un any més amb el Programa ocupacional “Treball als barris” 2015 (execució 2016).
Llegir més