Dia: 28/03/2016
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala La Plana de l'Om
Intervenen:
-Mireia Estefanell, primera tinent d'alcalde, regidora de Dinamització Econòmica i Participació
Llegir més
Dia: 24/07/2016
Hora: 10 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:
- Àngels Santolària, regidora d’Acció Social i Cooperació
- Natxo Pardo, director Àmbit Social de la Fundació Apip-Acam
Llegir mésL’equip de govern de l’Ajuntament de Manresa ha fet aquest migdia valoració del primer any de mandat municipal. L’alcalde, Valentí Junyent, juntament amb la primera tinent d’alcalde, Mireia Estefanell, han fet un balanç satisfactori d’un govern “fort i representatiu d’una àmplia majoria de la ciutat”. Un govern que té com a prioritat les polítiques socials, molt especialment en l’àmbit de l’habitatge, que ha desencallat projectes importants que havien estat aturats històricament, i que ha treballat decididament per reforçar la projecció de ciutat de cara al futur i accedir a fons europeus.
Dia: 21/07/2016
Hora: 12 del migdia
Lloc: Espai 1522 - C/ Mestre Blanch, 4 (Teatre Conservatori)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Mireia Estefanell, 1a tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manresa
-Amb la presència dels regidors de l'equip de govern municipal
Llegir mésEn el marc de la Festa Major de Manresa, enguany se celebra la 2ª edició de la Cronoescalada al Puigterrà. La prova consisteix en recórrer una distància de 1.000 metres i 100 metres de desnivell positiu seguint un traçat que comença al primer tram del Passeig Pere III i finalitza a dalt del parc.
A causa de les altes temperatures i la manca de pluja, l’Ajuntament de Manresa ha incrementat els serveis de neteja dels carrers amb aigua, a partir d’aquesta setmana.
Tot i que les sessions presencials dels Diàlegs participatius han acabat, els ciutadans poden seguir fent aportacions a través d’internet fins a finals d’aquest mes.
Tres dies després de la commemoració del 80è aniversari del cop d'estat militar del 18 de juliol de 1936, el Ple Municipal de l'Ajuntament de Manresa ha aprovat aquest vespre, per unanimitat de tots els grups, una declaració institucional de condemna del cop i contra les injustícies de la Guerra Civil i la represeeió de la dictadura.
La instal·lació dels dos tòtems forma part de l’actuació que s’emmarca en el conjunt de les intervencions de millora de l’entorn del carrer Joc de la Pilota que van ser acordades amb els veïns i els comerciants de la zona.