El pla general vigent preveu que el desenvolupament dels polígons situats a la riba del Cardener, entre el Pont Vell i la riera de Rajadell, s’ha de fer conjuntament entre tots els propietaris. El Ple municipal va aprovar ahir una proposta de l’equip de govern de modificació del pla per fer una nova divisió que afavoreixi que cada propietat pugui desenvolupar la seva part al ritme que sigui convenient. La modificació preveu guanyar espai públic, que significarà una ampliació del parc del Cardener.
Sala de premsa
-
L'Ajuntament aprova la modificació del Pla General per afavorir el desenvolupament de les fàbriques La Favorita i Els Polvorers
- Llibreters d'arreu d'Europa visitaran demà Manresa per conèixer de prop la diada de Sant Jordi
-
Les biblioteques de Manresa celebren Sant Jordi amb la presentació de novetats editorials
-
L'exposició itinerant "Art en trànsit" fa parada a Manresa
Canvis al govern municipal de Manresa
Dia: 07/09/2016
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Mireia Estefanell, primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manresa
-Jaume Arnau, nou regidor de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésL'Ajuntament convoca l'acte institucional de la Diada Nacional, a la plaça Onze de Setembre
L’acte comptarà amb els parlaments de l’alcalde i el president d’Òmnium Bages, Jordi Corrons, i l'ofrena floral de l'Ajuntament i les entitats que s'hi adhereixin.
L'Ajuntament de Manresa ofereix subvencions per contractar joves menors de 25 anys
Les empreses que estiguin interessades a participar en el programa “Joves per l’Ocupació” es poden adreçar al Centre d'Iniciatives per l'Ocupació (CIO) de l'Ajuntament de Manresa a través del telèfon 93 877 64 90 o del correu electrònic cio@ajmanresa.cat.
Presentació de la programació de tallers i activitats de tardor de Manresa Jove
Dia: 06/09/2016
Hora: 11.00 h.
Lloc: Oficina Jove del Bages. Espai Joan Amades. carrer Sant Blai, 20
Intervenen:
Anna Crespo. regidora de Cultura i Joventut de l'Ajuntament de Manresa
Dani Castellano, Casa de la Música
Manel i Marta, dinamitzadores del Casal de Joves la Kampana
Llegir mésL'Ajuntament presenta la nova programació d'activitats de formació contínua i de lleure per al proper curs setembre 2016-juny 2017
La revista, editada per l’Ajuntament de Manresa, recull totes les propostes d’activitats, formació continua i de lleure organitzades per l’Ajuntament de Manresa i les entitats ciutadanes. En total hi haurà més de 100 propostes en els àmbits d’Esports, CamiNAT, Gent Gran, FormaTIC - formació en tecnologies de la informació i la comunicació - i Aules de Cultura i Tallers d’Art.
Recepció a l'Ajuntament de la Pubilla i l'Hereu de Manresa i de la Catalunya central
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, juntament amb els regidors de Turisme i Festes, Joan Calmet, i de Cultura i Joventut, Anna Crespo, ha rebut aquest matí la Pubilla i l'Hereu de Manresa, conjuntament amb els joves que fins ara havien tingut aquests càrrecs, que ara són Hereu i Primera Dama de la Catalunya Central.
Llegir més
Treballs de sanejament d'una façana del Passeig Pere III
L’actuació es farà demà i demà passat al número 88. S’ocuparà una part de la vorera i la calçada
Presentació de la nova programació d'Aules de Cultura i Tallers d'Art per al proper quadrimestre
Dia: 05/09/2016
Hora: 12.30 h.
Lloc: Sala d'Actes del Centre Cultural El Casino, passeig de Pere III, 27
Intervenen:
Anna Crespo, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Manresa
Representants d'una desena d'entitats de la ciutat que participen en el programa d'activitats
Llegir més