Sala de premsa

imagen

Finalitza la segona fase d'obres al carrer del Joc de la Pilota i el sector s'obre parcialment al trànsit

L’única part de l’obra que queda pendent és l’enllaç de Joc de la Pilota amb Sobrerroca, a la plaça dels Drets. Demà es restablirà una part del trànsit al sector, si bé la totalitat del carrer Joc de la Pilota no s’obrirà fins passat festes 

Llegir més
imagen

El bus urbà restringeix el servei les nits del 24 i 31 de desembre

El darrer bus de la línia 8 Perimetral - Estacions sortirà de l'estació de la Renfe a les 22.05 h


Llegir més

Tall del carrer Baixada del Pòpul, dilluns vinent

Durant quatre dies, Aigües de Manresa  hi repararà una avaria de la connexió de clavegueram.


 

Llegir més
imagen

El Santuari de la Cova acull diumenge el concert de Nadal de l'Orfeó Manresà

El Tradicional concert de Nadal de l'entitat manresana connectarà a les 7 de la tarda i comptarà amb la participació dels cors de l’Escola Coral Orfeó Manresà, de la Coral Infantil de les Escodines i del Cor Obert.  


Llegir més
imagen

La Fundació Catalunya-La Pedrera cedeix a l'Ajuntament el "Retaule Sagrada Família" de Josep Mestres Cabanes

El contracte de cessió ha estat signat aquest dimecres per l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la directora general de la Fundació Catalunya - La Pedrera, Marta Lacambra.  L’obra s’instal·larà al Museu Comarcal de Manresa perquè pugui ser visitada.


Llegir més

Operació especial de mobilitat i aparcament amb motiu de l'ExpoBages i Fira de l'Ascensió 2016

Aquest cap de setmana tindrà lloc l'ExpoBages i la Fira de l'Ascensió als carrers de Manresa. Per aquest motiu el consistori ha elaborat un pla de mobilitat especial.


Llegir més
imagen

El torneig benèfic "Congost encistella" arriba a Manresa per recaptar fons contra el càncer infantil

El proper 11 de juny es celebraran 12 hores de torneig de bàsquet 5x5 al parquet del pavelló del Nou Congost, per lluitar contra el càncer infantil. Es destinaran els guanys a la investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu. La participació és oberta a tothom.


Llegir més
imagen

ExpoBages Ascensió 2016, una fira que tornarà a fer bategar fort el centre de Manresa

-   El turisme de proximitat es concentrarà a la Plana de l’Om

-   Propostes gastronòmiques i de pagès, dissabte a la plaça Major

-   L’automoció deixarà provar vehicles als potencials compradors


Llegir més

Presentació del programa de la 10a edició del cicle Vi_suals

Dia: 17/05/2016
Hora: 16:45
Lloc: Celler El Molí-Collbaix (Camí de Rajadell, km 3)
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura

-Joan Calmet, regidor de Turisme i Festes

-Roser Oduber, presidenta de la Taula d'Arts Visuals de la Catalunya Central

-Joan F. Baltiérrez i Eva Farré, representants DO Pla de Bages

Llegir més

Treballs a les estructures viàries dels Ferrocarrils de la Generalitat entre Manresa i Sant Vicenç

Els dies 21,22,28 i 29 de maig  els serveis de tren se substituiran per servei de bus


Llegir més

L'Ajuntament de Manresa incorpora dos nous habitatges per a l'allotjament temporal de persones en situacions d'emergència social

Manresa disposava fins ara de dos pisos per a situacions d’emergència social, és a dir, on poden ubicar-se de manera immediata i residir temporalment persones o famílies que, per circumstàncies sobtades (incendis, esfondraments, etc), hagin de deixar casa seva. L’Ajuntament ha arrendat dos habitatges més, al barri de Cal Gravat, per garantir la resposta adequada a les necessitats fruit d’aquests casos d’emergència social. 


Llegir més

Presentació del torneig benèfic "Congost encistella"

Dia: 17/05/2016
Hora: 16:30
Lloc: Pavelló Nou Congost
Intervenen:

-Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa

-Jaume Arnau, president de Bàsquet Manresa

-Representants de la Fundació Sant Joan de Déu i de Cistella Solidària

Llegir més
imagen

La xerrada "Caminar i ser" de Gregorio Luri Medrano als Pessics de Saviesa aquest dijous

La conferència tindrà lloc a la Sala d’actes del Casino a les 20 h.


Llegir més