El Programa Joves per l'Ocupació és una acció duta a terme pel CIO de l'ajuntament de Manresa mitjançant el qual s'estan formant 30 joves en activitats professionals tal com auxiliar de magatzem i comerç (principis de magatzematge, tècniques comercials i marxandatge, televenda i e-comerç); ajudant/a de restaurant, cuina i sala (preparacions culinàries bàsiques, servei de barra i sala) i gestor/a de magatzem- logística (operacions de magatzematge, transport i aprovisionament als punts de venta-distribució i política d'estocs).
Llegir mésSala de premsa
- Subvencions a empreses per a la contractació de treballadors menors de 25 anys, del programa del CIO Joves per l'Ocupaciótècniques comercials i marxandatge, televenda i e-comerç); ajudant/a de restaurant, cuina i sala (preparacions culinàries bàsiqu
- Taller virtual sobre la creació de cooperatives (del 18 de maig al 6 de juliol )
-
Dinamitzadors i usuaris de les biblioteques veïnals visiten l'exposició “Presó Mental” a la Casa Lluvià
-
S'obre el termini de presentació de candidatures a la Nit de l'Esportista de Manresa
El cinema de terror i ciència ficció desembarca a Manresa en la 3a edició de Terrorífic
La mostra, que se celebra aquest divendres i dissabte al Casal de les Escodines, projectarà 4 llargmetratges i 17 curtmetratges a concurs. L’entrada és gratuïta i s’adreça al públic juvenil i adult.
Llegir mésEl ple municipal de Manresa recorda l'agent de la Policia Local mort en un accident aquesta tarda
Germán-Jesús Fernández Basanta ha perdut la vida en un accident mentre circulava amb motocicleta, al terme municipal de Castellar de N’Hug. Tenia 51 anys i havia ingressat al cos de la Policia Local de Manresa l’any 1987
Roda de premsa de presentació de la III edició del Terrorífic, mostra de cinema i ciència ficció de Manresa
Dia: 21/10/2015
Hora: 12.30 h.
Lloc: Casal de les Escodines
Intervenen:
Joan Calmet, regidor de Cultura de l'Ajuntament de Manresa
Daniel Garcia, representant de Lokuos Films
Representants de Màgia Central Catalunya, Entorn i Casa d'Andalusia.
Llegir mésLa sexòloga Valérie Tasso protagonitza la segona xerrada del cicle Parlem d'art
La sexualitat en el cine i la literatura serà el tema de la xerrada, que es farà aquest divendres a la sala d’actes del Centre Cultural el Casino
La Ludoteca Ludugurus compleix 25 anys al servei d'infants i joves de Manresa
Aquest dissabte, 24 d’octubre, la Ludoteca Ludugurus es vesteix d’aniversari i ho fa amb una festa a la Plaça Sant Domènec, on els infants en seran els protagonistes.
Llegir més
L'exposició col·lectiva "L'Art i l'Aigua" obre portes a la Casa Lluvià
L’acte inaugural , que va tenir lloc ahir a la tarda, va comptar amb la presència de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i de diverses personalitats del món artístic i cultural.
L'Ajuntament de Manresa signa un conveni amb la UBIC per donar suport a la dinamització comercial
El document ha estat rubricat avui per la regidora delegada de Promoció Econòmica i Comerç, Àuria Caus, i el president de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Manresa, Jaume Pont.
Llegir més
Ecoviure portarà a Manresa dos Tesla, els vehicles elèctrics amb més autonomia del mercat
A l’estat només n’hi ha uns 80 i permet fer 400 quilòmetres sense necessitat de recàrrega
Ecoviure s’obre aquest divendres amb una norantena d’expositors i més de 40 propostes lúdiques i divulgatives
Llegir mésRoda de premsa de presentació dels actes de commemoració dels 25 anys de la Ludoteca Ludugurus
Dia: 20/10/2015
Hora: 12.00 h.
Lloc: Carrer de la Mel, 5
Intervenen:
Àuria Caus, regidora de Joventut
Miquel Riera, President de Creu Roja Manresa
Hedi Soultygova, nena d'11 anys, usuària de la Ludoteca
Llegir més