Sala de premsa

imagen

Manresa celebra les Jornades Culturals del Senegal amb xerrades, gastronomia i danses, aquest cap de setmana

Les activitats estan organitzades per l’Associació Amics del Senegal, que forma part dels consells municipals de Solidaritat i d’Interculturalitat 

Llegir més
imagen

Manresa estrena curs amb nova escola al sector nord i amb rècord d'escolarització als centres municipals

El curs 2015-16 és el de l'estrena del nou edifici de l'institut de Cal Gravat

 

S'han fet treballs de millora en diversos centres escolars de la ciutat per valor de 425.000 euros

 

L'Ajuntament torna a oferir ajuts per a material escolar destinats a més de 1.700 alumnes

Llegir més

El govern municipal proposarà al Ple la reedició del Pacte de Ciutat per a la promoció econòmica i la cohesió social

El nou protocol estarà estructurat amb les mateixes coordenades tècniques i de format en què fou articulat el Pacte de Ciutat de l’anterior mandat. El document s’obrirà a les aportacions dels agents econòmics i socials i entitats ciutadanes.

 

La reedició del Pacte forma part de l'acord de governabilitat entre CiU i ERC i ve avalada pels bons resultats obtinguts.

Llegir més

Roda de premsa inici de curs escolar a Manresa

Dia: 14/09/2015
Hora: 11:00
Lloc: Nova escola zona nord de la ciutat. Av. Bases de Manresa, 1-11 (Edifici FUB 2, antic escorxador)
Intervenen:

-Antoni Llobet, regidor d'Ensenyament i Universitats

Llegir més
imagen

Manresa celebra la Diada Nacional de Catalunya amb un acte institucional que uneix commemoració i reivindicació

Prop de 50 entitats participen en la tradicional ofrena floral, que aplega un nombrós públic a la plaça Onze de Setembre

Llegir més
imagen

Ja hi ha guanyadors del concurs de selfies de la Festa Major de Manresa

Dos selfies, un del Correfoc i un de la Mostra del Correfoc, aconsegueixen el primer i segon premi d’aquesta primera edició del concurs.

 

Llegir més