Les entitats presenten els 20 projectes seleccionats en l’acte que ha tingut lloc a l’auditori de l’Ateneu Les Bases, que s’ha quedat petit per collir els nombrosos assistents. En acabar la sessió, s’ha fet la votació de les propostes i demà es farà el recompte i es coneixeran les quatre que hauran estat seleccionades.
Llegir mésSala de premsa
-
411 persones assisteixen a la presentació dels projectes del pressupost participatiu
-
L'Ajuntament instal·la una nova placa identificativa de patrimoni al Pont Llarg
- L'Ajuntament de Manresa ha iniciat avui la renovació de la T- Bonificada del bus urbà
- Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa del 22 de gener de 2015
L'alcalde en funcions de Manresa, Valentí Junyent, lliura el Premi al Millor Esportista del 2015
La corredora d’ultratrails Núria Picas s’endú el màxim guardó de la 45a edició de la Nit de l’Esportista de Manresa
Llegir mésEl documental palestí-libanès "Un món que no és el nostre" es projectarà dimarts a l'Espai Plana de l'Om
El film retrata la vida de tres generacions de refugiats palestins a un camp al sud del Líban. Després hi haurà un col·loqui a càrrec de Txell Bragulat, directora de la Mostra de Cinema Àrab i Mediterrani de Catalunya que organitza Sodepau, ONG que treballa pels drets humans, la solidaritat i el Desenvolupament al Mediterrani. L’entrada és gratuïta.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa organitza un taller sobre eficiència energètica a la llar adreçat a famílies usuàries dels Serveis Socials
La iniciativa té com a objectiu donar formació i consells sobre aïllament tèrmic i la utilització més efectiva dels electrodomèstics, la llum o el gas
Llegir mésL'Ajuntament senyalitza quatre passos de vianants a la plaça Independència
Amb l’actuació es dóna continuïtat als itineraris de vianants de carrer Saclosa a carrer Cardenal Lluch, i de carrer Carrió a carrer Canonge Montanyà a través de la illeta central de plaça Independència.
Llegir mésLa Diputació i l'Ajuntament signen el traspàs del tram de carretera que permetrà la construcció de la rotonda de la Bonavista
El traspàs de titularitat del tram urbà de la carretera de Santpedor a la ciutat de Manresa ve acompanyat d’una aportació econòmica de 1.580.000 euros.
Llegir mésManrusionica proposa 20 hores seguides de música electrònica a diversos espais de Manresa
La cinquena edició del festival de música electrònica se celebrarà el dissabte 27 de juny, a partir de les 12 del migdia. Un bus llançadora connectarà la plaça de la Reforma amb la Sala Stroika a partir de la 1 de la matinada.
Llegir mésGran interès en la xerrada sobre subministrament elèctric a la llar en la Setmana de l'Energia
Els assistents van valorar molt positivament la conferència a càrrec de Laia Visa, de l’Associació MAP al Servei de les Persones (MAP Assessorament i Serveis SL), en la qual van tenir l’oportunitat d’aprendre la diferència entre estar dins d’un mercat regulat o en un de lliure, els avantatges i inconvenients d’ambdós i com entendre les factures elèctriques.
El projecte Puntal d'acompanyament i de reforç escolar celebrarà dilluns l'acte de clausura del curs 2014-2015
Durant aquest darrer curs 86 alumnes de Manresa han rebut suport per millorar fora de l’horari escolar el seu aprenentatge
Llegir més
L'alcalde de Manresa assisteix a la cloenda del curs 2014-2015 "Qualitat a l'Ensenyament"
L’acte s’ha celebrat aquest migdia i ha estat presidit per la consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Irene Rigau
Llegir més
La sessió de constitució del nou Ajuntament i d’elecció de l’alcalde es podrà seguir en directe per la web municipal
L’acte, que està obert al públic, començarà a les 12 del migdia al Saló de Sessions.
Llegir més