El motiu són els treballs de millora del gual d’accés del carrer Santa Maria a plaça Montserrat que està previst que durin 10 dies.
Llegir mésSala de premsa
Afectacions de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, la setmana que ve
Aigües de Manresa hi farà treballs de substitució de la canalització del servei d’aigua potable afectada per una avaria
Afectacions de trànsit per les festes de la Carretera de Santpedor
Els talls de trànsit i els canvis del bus tindran lloc a partir de les 14h d’aquest dissabte i fins diumenge a les 12h.
Llegir més
El torneig de vòlei platja de l'Estiu Jove a Manresa arrenca dilluns vinent amb rècord de participació
47 equips disputaran a la Plaça Major del 29 de juny a divendres 4 de juliol, de 19 a 24 h, la novena edició d’un torneig per permet fer esport i dinamitzar el Centre Històric de la ciutat.
El període d'al·legacions del POUM de Manresa finalitza el proper 7 de juliol
Els ciutadans interessats a fer consultes o rebre’n informació detallada seran atesos a l'Oficina del Pla al carrer Amigant amb cita prèvia. Les al·legacions es podran presentar presencialment o a través de la web municipal.
Llegir mésTall de trànsit a l'entorn de la plaça de la Creu
A causa d’una avaria en la xarxa de subministrament d’aigua potable que està reparant Aigües de Manresa
Llegir mésNúria Picas va repassar les seves vivències esportives i personals en l'entrevista que va oferir al cicle Pessics de Vida
La corredora d’ultratrails va cloure el cicle d'entrevistes d'aquest curs, que organitza l'Ajuntament de Manresa i la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Llegir més
Manresa celebra dimarts la 17ena revetlla infantil sense petards i l'arribada de la Flama del Canigó
A partir de les 5 de la tarda el Centre Històric acollirà diversos actuacions de cultura popular, que culminaran amb la revetlla de Sant Joan per a infants a la Plaça Major.
La setmana que ve el Mercat del Rebost es farà dimarts
S’avança un dia amb motiu de la festivitat de Sant Joan
Llegir més