La regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Sílvia Gratacós, ha assegurat que voluntat de les actuacions ha estat facilitar i agilitar la implantació de noves activitats a la ciutat, així com promoure la seva atractivitat de cara a la implantació de noves indústries i serveis, millorar la competitivitat de les empreses existents, i fomentar la creació de nous llocs de treball.
Llegir mésSala de premsa
-
El govern municipal fa balanç de les actuacions de promoció econòmica del mandat 2011-2015
-
Els guanyadors del concurs de clics medievals del carrer del Balç recullen els premis
-
Minut de silenci a la plaça Major de Manresa per l'accident aeri als Alps francesos
- Se suspèn la presentació del nou espai dedicat a la gent gran de l'Ateneu Les Bases
El govern municipal proposarà al Ple la reedició del Pacte de Ciutat per a la promoció econòmica i la cohesió social
El nou protocol estarà estructurat amb les mateixes coordenades tècniques i de format en què fou articulat el Pacte de Ciutat de l’anterior mandat. El document s’obrirà a les aportacions dels agents econòmics i socials i entitats ciutadanes.
La reedició del Pacte forma part de l'acord de governabilitat entre CiU i ERC i ve avalada pels bons resultats obtinguts.
Llegir mésRoda de premsa inici de curs escolar a Manresa
Dia: 14/09/2015
Hora: 11:00
Lloc: Nova escola zona nord de la ciutat. Av. Bases de Manresa, 1-11 (Edifici FUB 2, antic escorxador)
Intervenen:
-Antoni Llobet, regidor d'Ensenyament i Universitats
Llegir mésManresa celebra la Diada Nacional de Catalunya amb un acte institucional que uneix commemoració i reivindicació
Prop de 50 entitats participen en la tradicional ofrena floral, que aplega un nombrós públic a la plaça Onze de Setembre
Llegir mésJa hi ha guanyadors del concurs de selfies de la Festa Major de Manresa
Dos selfies, un del Correfoc i un de la Mostra del Correfoc, aconsegueixen el primer i segon premi d’aquesta primera edició del concurs.
Llegir més
L'Ajuntament i la Generalitat acorden l'ampliació del servei de bus entre Manresa i la UAB a Bellaterra
A partir del proper dilluns, 14 de setembre, es passa de dos serveis a cinc serveis diaris, una millora substancial que pretén millorar la cobertura i fomentar la utilització del transport públic.
Llegir mésQuatre curts del programa manresà Visuals es projectaran a la Filmoteca de Catalunya
Les pel·lícules, produïdes pel Cine Club Manresa i l'Ajuntament de Manresa, es podran veure diumenge a la Setmana del Cineclubisme català
Ja està oberta la inscripció dels cursos de català per a adults del Centre de Normalització Lingüística Montserrat
Si no es té cap certificat acreditatiu en llegua catalana, abans del dia 15 hi ha temps per trucar i reservar plaça per fer una prova de nivell. La inscripció general als cursos comença a partir del dia 14