La seva funció principal serà apropar els serveis municipals als empresaris, professionals, emprenedors o autònoms, fent una funció d’acompanyament perquè puguin fer els tràmits d’obertura de nous negocis amb agilitat i transparència.
Llegir més
El romanent de tresoreria de l’Ajuntament de Manresa era a final de 2015 d’11.646,59 euros. O el que és el mateix, el dèficit acumulat, que havia arribat a la xifra de 9,4 milions el 2010, havia desaparegut completament. Aquesta dada, conjuntament amb la reducció de l’endeutament i el pagament de proveïdors a 60 dies confirmen la tendència positiva de les finances municipals. Aquest migdia, l’alcalde Valentí Junyent i el regidor d’Hisenda i Organització, Josep Maria Sala, han presentat la liquidació del pressupost 2015 a la premsa.
Es convoca un minut de silenci demà, a les 13.00 a la Plaça Major, per expressar el rebuig contundent contra aquests atacs.
Llegir més
Dia: 21/03/2016
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Josep M. Sala, regidor d'Hisenda i Organització de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésL’alcalde Valentí Junyent li va lliurar un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir més
Vestimenta, objectes i fotografies dels Armats de Manresa s'exposaran a les sales del centre d'interpretació a partir de demà, 22 de març, i fins al 3 d’abril.
Valentí Junyent i el regidor de Barris, Joan Calmet, va ser presents ahir a la benedicció de rams a la plaça Mossèn Vidal i a l’arribada dels Armats i els Gegants.
Llegir més
La decisió s'ha adoptat per la persistència de la pluja en el moment d'iniciar el muntatge dels elements de l'espectacle -que tindrà lloc igualment a partir de les 19.30 h- que ha obligat a traslladar l'acció prevista a la plaça Sant Domènec
Llegir mésEstrena sonada de la nova campanya de promoció de la ciutat de Manresa. La sorpresa s’ha revelat finalment. Una cançó de Gossos, amb el títol “La llum que portes dins”, ben acompanyada d’un vídeo espectacular de la ciutat, són els eixos centrals de la campanya “Et porto al cor”. El Teatre Conservatori, escenari final de l’acte d’aquest vespre a causa de la pluja, s’ha omplert a vessar i ha viscut un acte d’estrena de la campanya carregat d’emocions. Ara és hora que la cançó circuli i serveixi per difondre, endins i enfora, els actius de la ciutat.
Amb l'objectiu de posar de manifest el malestar amb els termes de la proposta d’acord en relació a la crisi dels refugiats entre la Unió Europea i Turquia que es debat en el Consell Europeu d'avui i demà a Brussel·les, la bandera europea oneja a mig pal avui a l'Ajuntament de Manresa. Després del Ple municipal d'ahir al vespre, tots els grups van signar la declaració dóna suport al text del Parlament de Catalunya sobre l’acollida de refugiats a Europa.