El dimarts 3 de setembre començaran els treballs de reasfaltatge del carrer Rosa Sensat, entre l'avinguda Països Catalans i el carrer Lola anglada. Les afectacions a la mobilitat començaran el dilluns dia 2 per treballs previs i duraran quatre dies.
Llegir mésSala de premsa
- Afectacions a la mobilitat al carrer Rosa Sensat per treballs de pavimentació
- Afectacions a la mobilitat a l'Avinguda Bases de Manresa per pavimentació de la calçada
- Afectacions a la mobilitat al Passeig Pere III per pavimentació del ferm
- Afectacions a la mobilitat al carrer Amat i Piniella per la pavimentació del ferm
L’Ajuntament de Manresa regala despertadors a tots els alumnes de 1r d’ESO per lluitar contra l’abús dels mòbils entre infants i joves
Aquest matí s’ha presentat la campanya ‘Ets addicte a la pantalla?’, que promou el benestar i el desenvolupament saludable dels infants i adolescents de la ciutat, i que cerca prevenir l’ús abusiu dels mòbils i dels dispositius digitals entre la població més jove. Es faran accions per promoure espais de desconnexió digital.
Llegir mésPresentació del festival literari Tocats de Lletra 2024
Dia: 03/10/2024
Hora: 10 hores
Lloc: Sala d'actes del Centre Cultural el Casino
Intervenen:
- Tània Infante Martínez, regidora de Cultura i Llengua
- Jordi Estrada Carbonell, representant de la comissió programadora de Tocats de Lletra 2024
Llegir mésManresa se suma al Dia de la Salut Mental amb un programa d’actes que s’allargarà fins a finals d’octubre
Sota el lema “Cuida’t per la salut mental”, entitats i institucions del territori impulsen diversos actes amb l’objectiu de sensibilitzar la ciutadania sobre la salut mental i el seu impacte en les persones, les famílies i la comunitat. L’acte central de Manresa, organitzat per les entitats de la Taula de la Salut Mental, tindrà lloc al Casal Cívic i Comunitari La Font durant tot el matí el 10 d’octubre
Llegir mésEl nou polígon industrial del Pont Nou II va prenent forma amb la definició de l’avinguda de l’Esport i dels nous carrers
Aquest matí s’ha fet una visita a les obres del nou polígon del Pont Nou II, que avancen segons el calendari previst. Es tracta d’una actuació de 20 milions d’euros, que es preveu tenir enllestida durant el primer trimestre del 2026 amb l’objectiu de guanyar 168.000 metres quadrats de sòl industrial i crear llocs de treball a la ciutat.
Llegir mésL’alcalde visitarà els equipaments, els comerços i el veïnat del barri del Xup el 3 d’octubre
La jornada que es portarà a terme aquest dijous s’emmarca en la iniciativa “L’alcalde als barris”, que té per objectiu afavorir el contacte directe de la ciutadania
Llegir mésEl comerç celebra dissabte la primera Manresa Shopping Fest, que dinamitzarà els carrers de música, activitats i diversió
Gimcanes infantils, sessions de personal shopper, una xerrada de l’estilista i comunicadora Marta Pontnou i actuacions musicals en directe, entre moltes altres propostes, contribuiran a animar els eixos comercials de la ciutat i presentar la temporada tardor-hivern. Les activitats tindran lloc en horari diürn.
Llegir més
Manresa reconeixerà Víctor Feliu Ferrer pels més de 50 anys d’activisme veïnal i a favor de la gent gran
L’homenatjat rebrà el guardó demà dimarts a les 19 hores durant l’acte institucional del Dia Internacional de les Persones Grans que es farà al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir mésS’inicien uns treballs de manteniment de la senyalització horitzontal a diverses vies de la ciutat
Les actuacions es faran a les vies principals de la xarxa com són la carretera de Vic, la carretera de Cardona i l’avinguda de les Bases. Els treballs de pintura es faran durant quinze dies en horari nocturn.
Llegir més
Presentació de la campanya ‘Ets addicte a les pantalles?’
Dia: 02/10/2024
Hora: 11 hores
Lloc: Institut Escola Manresa (antiga Joviat)
Intervenen:
-Isabel Sánchez Pulido, regidora d'Infància i Joventut
-Pol Huguet Estrada, regidor d'Educació
Llegir mésTall de trànsit al carrer Sant Miquel, aquest dissabte
Amb motiu de les Festes de Sant Miquel
Llegir més