Dia: 28/08/2015
Hora: 12:30 h
Lloc: Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa (Pl. Major, 1)
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Jordi Montaña, rector de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya
Llegir mésLa mostra, que es podrà veure fins el 31 de març, s’inspira en el conjunt del romànic català per apropar el visitant a la Catalunya d’aquesta època mitjançant recursos audiovisuals i interactius.
El President de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha fet aquest matí una visita institucional a l'Ajuntament de Manresa, on ha estat rebut per l'alcalde, Valentí Junyent, la corporació municipal i la delegada del govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Laura Vilagrà. El President ha posat de relleu la importància i el simbolisme nacional del saló de plens i de la ciutat de Manresa.
Llegir més
Dia: 01/01/1970
Hora: 13:30
Lloc: Font de les Oques (entre carrers Josep M. Planes i Carrasco i Formiguera)
Intervenen:
-Joan Calmet, regidor de Cultura i Turisme
-Manel Iglesias, membre de Xàldiga
-Josep Pérez, membre de Gatzara
-Joan Vilà, membre d'Imagina't
Llegir mésAquesta tarda ha tingut lloc la presentació de la 19a edició de la Fira de l'Aixada, el mercat medieval de la Llum, que omplirà els carrers del centre històric els dies 27 i 28 de febrer. La recuperació d'un espectacle d'aus rapinyaires, així i com la potenciació de les activitats d'esgrima antiga i nous espectacles escènics són algunes de les novetats del certamen, que compta amb la participació de més de 400 persones, entre actors i voluntaris, i desenes d'entitats.
Llegir mésAquest diumenge, dia 31 de gener, finalitza el període per tal que les entitats puguin presentar les seves propostes als pressupostos participatius de Manresa.
Llegir mésL’acció s’ha fet durant els mesos de desembre i principis de gener i s’han recollit joguets, material escolar, productes alimentaris i d’higiene personal.
Novetats a Serveis Socials de l’Ajuntament a partir d’aquest mes de gener, en dues direccions. D’una banda, s’estrenen canvis en el sistema de primera acollida, per reduir el temps d’espera de la primera atenció i fer un cribatge ràpid de les necessitats socials per agilitar la resposta a donar. D’altra banda, s’ha estrenat també un treball que va més enllà de l’atenció individualitzada i proposa una atenció en grups.
Antoni Llobet va prendre possessió aquest dilluns del càrrec de secretari de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament. Per aquest motiu, l’equip de govern ha acordat una reestructuració de les seves funcions. Llobet continua sent regidor d’Habitatge i portaveu. La regidoria d’Ensenyament i Universitats passarà a ser responsabilitat de Mercè Rosich.
Llegir més
Dia: 01/01/1970
Hora: 9 del matÃ
Lloc: Ajuntament de Manresa
Intervenen: