Dins el pla d’accions per al projecte Manresa 2022, la regidoria d’Urbanisme i Mobilitat impulsa aquestes actuació, que té l’objectiu de millorar l’accessibilitat, la senyalització i la mobilitat dels accessos on estan situats el Santuari de la Cova i la Coveta, així com a la Casa dels Exercicis.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs per millorar els accessos al Camí de la Cova
-
L’Ajuntament millora la tanca perimetral del camp de futbol de la Mion
-
L'Ajuntament comença un nova campanya de visites guiades a “Manresa, cor de Catalunya”
-
Últim cap de setmana per veure l'exposició dels clics de Playmobil al carrer del Balç
Encara queden places a l'entarimat de la plaça Major reservat per a persones amb mobilitat reduïda durant la Festa Major
La tarima, que permetrà assistir més còmodament a alguns dels actes destacats de dissabte 29 i diumenge 30, s'ha de reservar trucant al 010.
Talls de trànsit a l'antiga carretera de Manresa a Abrera, a partir de dilluns
A causa dels treballs de millora del paviment, des de dilluns dia 24 i fins el dijous 27 es realitzaran talls puntuals de trànsit a la carretera C-1411b, entre el pont de Sant Francesc i el creuament amb la carretera C-55 als Comtals
Protecció Civil posa l'INUNCAT en prealerta en previsió de pluges fortes per demà a la Catalunya Central
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu xàfecs que poden superar els 20 mm en 30 minuts acompanyats de tempesta i localment de calamarsa
Comencen els treballs al paviment de la Baixada del Pòpul per evitar relliscades
L’actuació durarà fins demà i per aquest motiu es tallarà el vial al trànsit de vehicles tot i que es manté el pas de vianants.
L'Ajuntament substituirà un arbre molt inclinat a la plaça Sant Domènec
Per motius de seguretat serà retirat i reposat durant la pròxima campanya de plantació d’arbrat urbà
Llegir mésEls treballs antilliscants a la Baixada del pòpul es posposen pel dimarts 11 i dimecres 12 d'agost
L’actuació, que havia de començar avui, es canvia de dies per motius tècnics. A causa d’aquests treballs es tallarà al trànsit de vehicles a la Baixada del Pòpul.
Tall de trànsit a la Baixada del Pòpul
El motiu són els treballs que es faran al paviment per evitar relliscades al vial quan aquest està moll. L’actuació començarà demà i continuarà el dilluns.
Un estudi de l'Ajuntament constata que la sala d'estudi habilitada al Casino s'ha utilitzat poc els dos primers mesos de funcionament
La prova pilot realitzada els mesos de maig i juny indica que hi ha una mitjana d'assistència a la sala de 3 persones per hora i dia. L’Ajuntament farà una reunió al setembre amb els representants de diferents col·lectius per valorar-ne aquests resultats i redimensionar el servei de cara al proper curs 2015/2016
Llegir més