Se celebrarà a les 11 h a l’auditori de la Biblioteca Ateneu Les Bases. La trobada està organitzada conjuntament per la Zona Bages-Berguedà-Moianès de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i Ampans.
Llegir més
Se celebrarà a les 11 h a l’auditori de la Biblioteca Ateneu Les Bases. La trobada està organitzada conjuntament per la Zona Bages-Berguedà-Moianès de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i Ampans.
Llegir més
Durant un mes s’hi podrà veure la imatgeria i els elements de les diferents seccions de l’entitat. Es tracta d’una exposició molt visual que repassarà el recorregut de Xàldiga en els seus 40 anys de vida.
Llegir més‘Les mans i el cos de l’ofici’, d'Oriol Segon i Marta Ribes, i ‘Retorn. Tornar a mirar. Tornar a jugar. Tornar a córrer. Tornar a imaginar’, d'Eva Bozzo, són les mostres fotogràfiques que es poden visitar aquest mes de juny als centres cívics municipals
El web municipal incorpora una eina que facilita la navegació i la cerca d’informació a persones amb disminució o falta de visió, amb disminució o falta de mobilitat en mans i braços o amb discapacitat cognitiva.
Llegir mésDurant l’actuació es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Hospital i la plaça Hospital, entre el carrer Sant Salvador i el carrer Sant Andreu (aquest carrer es manté tallat fins a la plaça dels Drets). L’accés al carrer Remei de Dalt i la plaça Hospital (accés a Hospital, Residència, Centre de Dia i CAP Sant Andreu) es farà pel carrer Reparadores.
Llegir més
El termini per a presentar les sol·licituds s'inicia avui 2 de juny i finalitza el 22 de setembre de 2023. Cal demanar les ajudes a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament de Manresa.
El document, amb propostes de lleure, culturals i educatives, es pot consultar i descarregar des de la pàgina web del consistori. A més a més de les activitats locals, també inclou informació sobre camps de treball i colònies d’arreu de Catalunya.
Llegir mésAmb motiu de l’esdeveniment ‘Viu els carrers del Centre Històric’, organitzat per l'Associació de Comerciants de Sobrerroca, Plaça Major i Voltants
Llegir mésAquest divendres, 2 de juny, s’il·luminaran de vermell els edificis dels ajuntaments de Berga, Manresa i Vic, i el dia 12 de juny se celebrarà la jornada ‘Parlem sobre l’hemocromatosi’, adreçada a pacients, familiars i professionals.
Llegir mésL’exposició està organitzada per la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes de Manresa i es podrà visitar fins al 18 de juny.
Llegir més