Sala de premsa

imagen

L'Ajuntament de Manresa se suma a la celebració del Dia Internacional d'acció de la salut de les dones

Aquest dijous, 28 de maig, es farà un acte commemoratiu que inclou un esmorzar saludable i una xerrada al SIAD i, a la tarda, un acte central al Centre Cultural el Casino amb una taula rodona sobre l’endometriosi. El juny i juliol hi haurà caminades saludables tots els dilluns i dimecres.

Llegir més
imagen

Avui comença el període d'inscripció pel Casal Esportiu Municipal

Les inscripcions es podran fer fins el dia 5 de juny a través de la web www.manresa.cat o bé presencialment a l'Ajuntament. El Casal es durà a terme el juny i el juliol, i els nens i joves podran fer BTT, escalada esportiva, tir amb arc, judo, “intercrosse”, handbol, voleibol, gimnàstica artística, canoa, caiac, beisbol, rugbi “touch” i jocs tradicionals

Llegir més
imagen

El lama Thubten Wangchen, protagonista del proper "Pessics de Vida" al Casino

El proper dimecres, a la 8 del vespre i a la sala d’actes del Casino, el lama Thubten Wangchen, fundador de la Casa del Tibet de Barcelona, oferirà una entrevista íntima sobre la seva trajectòria personal i professional

Llegir més
imagen

L'estelada torna a presidir la façana de l'Ajuntament de Manresa un cop passades les eleccions

El govern municipal va prendre la decisió de treure-la temporalment poc abans de la mitjanit  de divendres per evitar la imatge dels Mossos d’Esquadra retirant la bandera.

Llegir més

Dimecres es dóna el tret de sortida a la 7a edició de 'La Universitat Emprèn'

La jornada inicial tindrà lloc a la sala d’actes de la FUB2 a partir de les 16 h. El Programa "La U-Emprèn" està impulsat per l’Ajuntament de Manresa en col·laboració amb la FUB, l’EPSEM i la UOC, i té com a objectiu fomentar la cultura emprenedora i la creació d’empreses entre els estudiants.


Llegir més
imagen

L'alcalde assisteix a la inauguració del curs 2015-2016 de l'Escola de Cultura i Idiomes de la Comunitat de Sant'Egidio

Durant l’acte, que va tenir lloc a la FUB, es van atorgar els diplomes als participants de l’escola del curs anterior.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa signa una conveni de col·laboració amb el polígon industrial Els Dolors

L’acord, signat avui per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent,  i el president de l’Associació d’Empresaris de Els Dolors, Jaume Serarols, té l’objectiu de continuar promocionant les polítiques de dinamització del teixit productiu local i donar suport a la millora del serveis dels polígon.

Llegir més
imagen

L'alcalde Valentí Junyent fa costat a les empreses manresanes guardonades a la Nit de l'Empresari de la Cecot

Macsa, Manresana de Micobacteriologia (Manremyc) i la Fundació Ampans han rebut els reconeixements al progrés empresarial que s’han lliurat durant un acte que s’ha celebrat a l’Auditori de Barcelona. 

Llegir més

Ajuntament i Generalitat lliuraran el distintiu "Q de festa!" a quatre locals d'oci nocturn

Els establiments guardonats seran: la Carpa del Riu, El Sielu, Stroika, i Silenci. A més, estan en procés de rebre el distintiu Villa Lola i Gramola. Amb l’atorgament d’aquest segell es vol valorar la seva qualitat empresarial i la responsabilitat social amb relació a la prevenció dels problemes relacionats amb els consums d’alcohol i altres drogues.

 

 


Llegir més

Tall de trànsit al carrer Sant Miquel, dilluns que ve

Amb motiu d’uns treballs d’Aigües de Manresa


Llegir més
imagen

La geolocalització i la participació ciutadana centren la jornada sobre el projecte de tecnologia mòbil Km2 Ciutat

Durant la matinal s'ha fet una exposició dels continguts de l'App ItinerisManresa, un recull propostes geolocalitzades elaborades per ciutadans i entitats de Manresa, i que s'inclou en l'App genèrica ViuManresa


Llegir més
imagen

Consell Comarcal i Ajuntament de Manresa ensenyen a les empreses dels polígons com geolocalitzar-se a Internet

La reunió d’Associacions empresarials de polígons del Bages s’ha centrat en com estar ben posicionat a Internet i facilitar que es trobi la ubicació de l’empresa


Llegir més

Per malaltia de la conferenciant, aquest vespre no es farà la xerrada sobre "Fotònica: descobreix el poder de la llum"

La xerrada s’havia de dur a terme avui, a les 20 h, a la sala d’actes del Centre Cultural el Casino, emmarcada en el cicle Divendres de ciència


Llegir més
imagen

L'alcalde de Manresa va assistir a l'acte de graduació de l'EPSEM

Els graduats van ser 176 estudiants de graus i màsters del curs 2014-2015. També es van repartir premis als millors treballs i expedients de grau i màsters i es va distingir les empreses que més estudiants acullen en convenis de cooperació educativa.

Llegir més