Sala de premsa

Treballs de senyalització horitzontal a la C-37

L’actuació es porta a terme avui dilluns i demà dimarts entre el barri de Miralpeix i la carretera Cardona

Llegir més
imagen

S'enderroca l'edifici del carrer Arbonés desallotjat aquest desembre després de patir un esfondrament

El propietari va posar un recurs per aturar l’enderroc de l’edifici 21, després que l’Ajuntament el declarés en estat de ruïna. 

Llegir més

L'Ajuntament de Manresa aixeca el precinte de l'entrada a les dependències del Teatre Conservatori pel carrer Jaume I

Els tècnics municipals han avaluat l’estat de les instal·lacions malmeses pel foc de dissabte i han constatat que caldrà renovar la xemeneia del restaurant i el calaix d'obra que la conduia des de la cuina fins a la teulada. També caldrà reconstruir una paret del Consorci de Normalització Lingüística i una altra de l'oficina de Bages per Tothom.

Llegir més
imagen

CaixaBank i l'Institut Català de Finances aporten 2 milions d'euros al CTM de Manresa

CaixaBank lidera l’operació, cofinançada per l’entitat financera i l’ICF a parts iguals, amb l’aportació d’1 milió d'euros cadascú. El préstec, que permetrà completar el finançament de la seu del centre tecnològic, garanteix la continuïtat del projecte, clau per l’economia de la Catalunya central.

Llegir més
imagen

S'estrena el Fòrum Manresa 2022 per reflexionar sobre la influència de Sant Ignasi en la societat actual

 Amb el nom d’Ignàgora es crea un programa per aprofundir sobre com els valors ignasians poden contribuir al lideratge i a la governança de les ciutats del futur. El fòrum inclou una sèrie de conferències i un espai dedicat exclusivament a la figura de Sant Ignasi.

Llegir més
imagen

El Casal de les Escodines acull una doble exposició fotogràfica: 'La dona treballadora a Xina' i les 'Festes de Sant Joan a Ciutadella'

Les obres, cedides per Foto Art Manresa, es podran veure fins el dia 30 de gener. Per la seva banda en el Centre Cívic Selves i Carner es podrà gaudir de la mostra fotogràfica “A través de l’ànima”, sobre l’espectre autista.

Llegir més
imagen

Aquest dijous arrenca BaHiMa a Manresa, que omplirà els locals buits del centre històric d'intervencions artístiques, exposicions i projectes culturals

BaHiMa Pop Up Espais és una iniciativa que té l’objectiu de donar oportunitats a joves creadors, millorar els locals en desús  i cercar noves idees amb negocis sostenibles en aquest sector de la ciutat per revitalitzar-lo.   

Llegir més

L'Ajuntament prepara el nou concurs per adjudicar el quiosc de Sant Domènec

Els serveis tècnics preparen un nou plec de clàusules per repetir l’adjudicació després que un jutjat hagi acceptat el recurs d’un dels aspirants a la concessió

Llegir més

L'Ajuntament rebaixa el preu de la T-10 un 3,64%, en les tarifes pel 2015 del bus urbà

Els usuaris de la T-Bonificada (antiga T-social) ja poden demanar cita prèvia al 010 de l’Ajuntament per tal de renovar la targeta a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a la plaça Major. A partir de l’1 de març qui no hagi renovat la targeta haurà de pagar el bitllet per accedir al servei.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa tanca el període de recepció de projectes per als pressupostos participatius

Les propostes seleccionades es faran públiques aquest divendres, 16 de gener, després d’haver estat valorades pels serveis tècnics municipals, i s’exposaran públicament en un acte el 20 de gener on tots els ciutadans que ho desitgin podran votar les seves preferides.

Llegir més
imagen

L'alcalde reivindica 'l'esperit emprenedor dels fundadors de la Caixa de Manresa', en la commemoració dels 150 anys de la seva fundació

L’acte s'ha celebrat a l’Espai Plana de l’Om, on també s'ha clos  l’exposició que mostrava material de l’antiga caixa d’estalvis, inaugurada el passat 28 de desembre. 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament instal·la noves porteries de futbol 7 al Congost

Tenen un cost de 4.100 euros i permetran una millor aprofitament del camp número 1 de terra de la zona esportiva.

Llegir més
imagen

El Campi qui Jugui torna a fregar els 10.000 visitants

L’Associació Campi qui Jugui fa una valoració molt positiva d’aquesta edició després de la bona resposta dels visitants a la potenciació d’algunes activitats.

Llegir més