L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, li ha lliurat una rèplica de l’Ajuntament i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament homenatja Teresa Riba Serra, que compleix 100 anys
-
L'alcalde de Manresa participa en l'acte Votem! que aplega 1.500 persones a la plaça de la Reforma
- L'Ajuntament de Manresa instal·larà demà rètols de «Municipi per la independència» a tres entrades de la ciutat
-
L'Ajuntament de Manresa rep d'Endesa les claus de l'emblemàtic edifici de L'Anònima
Demà es faran els treballs de pacificació del trànsit a la ctra. Santpedor dins de les obres del Districte Nord 2014
El vial afectat serà el tram que hi ha entre els carrers Enric Morera i Bernat de Cabrera.
Llegir mésÈxit de públic al pessebre vivent del Centre Històric de Manresa amb més de 1.700 visitants
Aquesta xifra significa un increment d’unes 300 persones en comparació amb l’any passat que aquest cap de setmana s’han immers en les escenes bíbliques recreades al carrer medieval del Balç. El certamen any rere any es millora i es consolida com una cita imprescindible de la fira de Santa Llúcia.
Llegir mésEl Síndic de Greuges reconeix la rapidesa de l'Ajuntament de Manresa en respondre els seus requeriments
L’informe del Síndic del 2013 considera el consistori manresà una de les entitats locals de Catalunya que atén amb més diligència les peticions plantejades per aquesta institució que vetlla per la defensa dels drets fonamentals i de les llibertats públiques dels ciutadans.
Llegir mésEl Kursaal guanya el Premi ARC a la millor programació musical de teatre
L'equipament manresà competia amb l'Auditori de Vilafranca del Penedès, l'Atlàntida de Vic i el teatre Bescanó, de Girona.
Llegir mésEspai dedicat al joc en català al Campi qui jugui d’enguany
El Centre de Normalització Lingüística Montserrat i l’Associació Campi qui jugui han signat un conveni de col·laboració per promoure la campanya I tu, jugues en català?
Llegir mésManel Fontdevila parlarà d'art i humor avui al Casino
La xerrada s’emmarca dins del cicle Parlem d’Art que organitza conjuntament l’Ajuntament de Manresa i Cercle Artístic de Manresa.
Llegir mésL'alcalde de Manresa diu que el repte de futur és compatibilitzar el creixement econòmic amb el desenvolupament sostenible
Valentí Junyent ha manifestat aquest propòsit en la inauguració del 2n Simposi de Producció Alimentària “Produccions Agrícoles” que s’ha celebrat aquest matí a la FUB i ha aplegat a unes 200 persones entre autoritats i experts en la matèria vinguts d’universitats i centres d’investigació de Catalunya, Espanya, França i Itàlia.
Llegir més