Unes 500 persones van acudir als museus i equipaments patrimonials de la ciutat que aquest cap de setmana passat van oferir jornades de portes obertes i activitats relacionades amb la Guerra de Successió.
Llegir mésSala de premsa
-
La celebració del Dia Internacional dels Museus rep una bona afluència de públic a Manresa
-
La desena edició del programa 'Pamboli' per a les escoles finalitza aquesta setmana amb una gimcana d'alimentació
-
L'Ateneu Les Bases celebra el segon aniversari amb una setmana plena d’activitats
- Aquest dissabte es farà la primera caminada guiada "Montserrat - Manresa" en l'últim tram del camí ignasià
Manresa celebra el mercat 'Parc a taula' per oferir els millors productes naturals i vitícoles de proximitat
El certamen tindrà lloc aquest dissabte a la Plaça Major des de les 8 del mati a les 2 de la tarda i compartirà espai amb el mercat agrari de cada dissabte.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa acull una trobada d'exalumnes de l'Institut Lluís de Peguera
Una seixantena de persones de la promoció de 1960-1967 de l’institut manresà van ser rebuts dissabte passat al Saló de Sessions.
Llegir mésL'alcalde de Manresa inaugura la nova planta de fabricació que l'empresa sud coreana Miwon ha instal·lat a la ciutat
Serà la primera planta de producció que l’empresa instal·la fora d’Àsia, i exportarà el producte a la resta d’Europa. Miwon Specialty Chemical Co. Ltdam, que preveu facturar 3 milions el primer any, ja ha avançat la voluntat d’ampliar les instal·lacions en els propers anys.
Llegir mésAfectacions de trànsit i afectacions a la mobilitat per la celebració del cursa atlètica 10 km Urbans de Manresa
L’onzena edició de la prova esportiva se celebra aquest diumenge 26 d’octubre, a les 10.30h del matí, i tindrà incidències a diversos carrers i canvis en el recorregut del bus urbà.
Llegir mésManresa inaugura el curs universitari 2014 – 2015 amb una xerrada sobre rendiment i educació en valors
L’acte ha estat organitzat pel campus Manresa i la Manresa Solidària, i la conferència ha anat a càrrec de Jordi Nadal, filòleg i fundador de Plataforma Editorial.
Llegir més'Tocats de Lletra' homenatja el poeta Joan Vinyoli i sopa amb els germans Nadal
El dimecres l’obra teatral “Cremades d’últim grau” al Kursaal i una conferència a càrrec del comissari de l’Any Vinyoli, Jordi Llavina, aproparan aquest autor als ciutadans. El dijous els germans Joaquim i Rafael Nadal seran els protagonistes del sopar literari a l’Espai Rubiralta.
Llegir mésDimecres el Lluís de Peguera acollirà la propera activitat per ensenyar els joves actituds cíviques
Sota el títol 'Game over. Incivisme fora de Joc!' es porten a terme sessions grupals en els centres Pius Font i Quer, La Salle, Lluís de Peguera, Cal Gravat i Lacetània adreçades als alumnes de 4t d’ESO, 1r de batxillerat o el 1r curs d’un cicle formatiu de grau mitjà (CFGM).
Llegir mésEcoviure amplia la seva àrea d'influència incrementant el nombre de visitants procedents de fora de la comarca del Bages
La fira, que ha rebut prop de 12.000 visitants, consolida Manresa com a capital de l’ecologia i la sostenibilitat de la Catalunya Central. Unes 2.000 persones han participat al llarg de tot el cap de setmana en les diferents activitats divulgatives vinculades a la fira
Llegir mésEl Manresa Zombie Walk i Terrorífic apleguen unes 300 persones al Casal de les Escodines
El taller de maquillatge de morts vivents, els dos platons fotogràfics per retratar-los, la rua apocalíptica i el festival de curtmetratges de terror, amb un 80% d’ocupació, van ser les estrelles del certamen.
L'alcalde assisteix als actes de celebració del Dia de la Seu i de commemoració del Tricentenari
Avui, ha tingut lloc a la Basílica de Santa Maria de la Seu un concert d’orgue, i demà, se celebra una missa solemne i l’homenatge al compte d’Eghk, coincidint amb la commemoració del Tricentenari i la Guerra de Successió.
Llegir més