Amb motiu de la instal·lació d’una grua i vehicles industrials per a la continuació de les obres a l’edifici del Consell Comarcal del Bages
Llegir més
La iniciativa és de la Família Professional del Tèxtil, la Confecció i la Pell del Programa Futura FP de la Direcció General de Formació Professional. Es tracta d’un sector amb perspectives de creixement que al Bages compta amb 146 empreses i que és generador de llocs de treball estables.
Llegir mésL’alcalde Marc Aloy i la regidora Mariona Homs li van lliurar un obsequi i un ram de flors en nom del consistori
Llegir mésDurant una setmana es reduirà de 2 a 1 carril de circulació del carrer del Bruc, al tram entre els carrers Sant Valentí i Saclosa
Llegir més
Aquest matí s’ha dut a terme durant la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Manresa el sorteig per a la constitució de les meses electorals de les eleccions al Parlament de Catalunya del 12 de maig de 2024. Les persones que vulguin comprovar si han de formar part de les meses poden fer-ho a través de la web municipal, a través d’aquest enllaç.
Llegir més
Per la celebració de la festa d’inauguració de La Raval SCCL cooperativa d’habitatges
Llegir mésAmb motiu de la instal·lació d’una grua i vehicles industrials per a la continuació de les obres a l’edifici del Consell Comarcal del Bages
Llegir mésAmb motiu dels treballs de manteniment de la senyalització horitzontal
Llegir mésLa sala d’actes del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona va acollir l’acte de lliurament del Segell Infoparticipa, un guardó atorgat pel grup de recerca Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la UAB que reconeix la transparència informativa de les webs de les institucions.
Llegir més
Amb motiu de la continuació dels treballs de millora de la vorera del carrer Sant Cristòfol
Llegir mésLes famílies podran visitar els equipaments a partir del 15 d’abril. Pel que fa al procés de preinscripció, la sol·licitud es podrà fer telemàticament del 3 al 16 de maig i presencialment del 9 al 14 de maig. Les llars municipals arrencaran el curs amb més personal i serveis gràcies a l’entrada en vigor del nou contracte.
Llegir més