Dia: 07/05/2025
Hora: 11 hores
Lloc: Espai d'acollida del Museu de Manresa
Intervenen:
- Francesc Vilà Noguera, director del Museu de Manresa - Museu del Barroc de Catalunya
Dia: 28/05/2025
Hora: 12 hores
Lloc: Sala d'actes de l'Institut Lluís de Peguera
Intervenen:
- Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
- Joan Vila Marta, regidor d’Indústria, Turisme i Coneixement
- Josep M. Sala i Rovira, president de Gest!
- Jordi Cassasas i Ymbert, president de la Universitat Catalana d’Estiu
- Joan Maluquer i Ferrer, gerent i secretari de l’equip rector de la Universitat Catalana d’Estiu
- Josep Oliveras i Samitier, coordinador de la programació de la Universitat Catalana d’Estiu
Llegir mésDel 26 de maig al 15 de juny es tancarà el pas de vianants del pont amb motiu dels treballs de formigonatge i d’instal·lació de prelloses.
Llegir mésLa festa, que se celebrarà aquest dissabte, té com a objectiu donar visibilitat a les activitats extraescolars d'aquest curs 2024-25.
Llegir mésLa conversa s’ha ajornat per motius d’agenda de l’actor.
Llegir mésL'acte forma part del programa Cultura Emprenedora a l'Escola (CuEmE), adreçat a fomentar la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d'educació primària. Les dotze cooperatives escolars participants aquest curs al programa hi han venut els seus productes artesanals, elaborats per ells mateixos.
Llegir més
Per la implantació d’un camió grua per a les obres de rehabilitació de l’edifici de l’Anònima
Llegir més
Des del matí i fins al vespre, hi haurà música i concerts gratuïts a 10 escenaris de places i carrers del Centre Històric de la ciutat
Llegir mésEl programa s’ha reformulat i el tradicional concurs de propostes empresarials de l’alumnat ha donat pas a un nou format més dinàmic i participatiu que manté l’objectiu de fomentar l’emprenedoria als centres d’ensenyament
Llegir mésLa fira s'expandeix tant en espai com en nombre d'expositors, arribant als 142, i inclou una àmplia varietat de sectors com l'automòbil, el tèxtil, l'alimentació, l'artesania i diverses indústries de la comarca, entre d'altres. A més, oferirà un munt de propostes i activitats per a tots els públics. Per facilitar la mobilitat i l'accés a la fira, s'ha reforçat el servei de bus urbà, amb el bitllet senzill a només 1 euro.
Llegir més