La zona esportiva del Congost i l’entorn del parc del Cardener acolliran aquest diumenge, 22 de desembre, el Campionat de Catalunya en totes les categories, amb una participació que superarà els 300 ciclistes.
Llegir més
Per treballs de modificació de l'enllumenat públic per canvi a tecnologia led
Llegir mésEl projecte contempla la construcció de 60 habitatges de protecció oficial sobre sòl públic, que ha estat cedit per l’Ajuntament de Manresa, al carrer Pilar Bertran Vallès. El nou edifici seguirà criteris de sostenibilitat en la construcció.
Llegir mésEs tracta de la setena fase del desplegament del nou model de recollida de residus amb contenidors intel·ligents a la ciutat. El dimecres 5 de febrer es va fer la primera xerrada per explicar el nou sistema de recollida al barri del Xup, el dimecres 12 de febrer es farà la segona xerrada a l’Institut-Escola Manresa i el dimecres 19 de febrer es farà la tercera i última al local de l’AVV de Valldaura. També de d’aquest dilluns 10 de febrer, es poden recollir les targetes per obrir els contenidors, així com els cubells i bosses per l’orgànica al barri del Xup (10 i 11 de febrer) i a Valldaura (del 12 de febrer fins l’1 de març).
Llegir més
Dia: 13/02/2025
Hora: 12.30 hores
Lloc: Espai Acollida - Entresòl del Museu de Manresa - Museu del Barroc de Catalunya
Intervenen:
- Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
- Tània Infante Martínez, regidora de Cultura i Llengua
- Francesc Vilà Noguera, director del Museu de Manresa - Museu del Barroc de Catalunya
Llegir mésL’activitat té l’objectiu d’apropar la institució municipal als nens i nenes. Està adreçada preferentment als cursos de tercer i quart d’educació primària.
Llegir més
La mostra de les obres presentades en aquesta edició i un recull de les obres guanyadores en edicions anteriors es podrà visitar a l’Espai 7 del Centre Cultural el Casino fins al 21 de febrer.
Llegir mésL’actuació, finançada amb fons Next Generation, ha consistit en la millora de l’accessibilitat, arbrat i mobiliari del recorregut comprès entre la plaça Mil·lenari i el sender que s’adreça a la Fàbrica Blanca.
Llegir més
A partir de dilluns vinent, 10 de febrer, s’hi faran obres de millora de les xarxes de clavegueram
Llegir més
Dia: 10/02/2025
Hora: 13 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Carles Garcia Estany, regidor d'Urbanisme i Mobilitat
-Jesús Alonso Sainz, regidor d'Habitatge
-Yabel Pérez Moreno, coordinador del projecte de Sostre Cívic
-Nina Turull Puig, coordinadora del projecte de Sostre Cívic
Llegir mésRepresentants del govern municipal, encapçalats per l’alcalde, Marc Aloy Guàrdia, s’han reunit aquest matí amb el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica de la Generalitat de Catalunya, Ramon Espadaler Parcerisas. S’ha fet un repàs de la situació a la ciutat i s’ha debatut la multireincidència delictiva després que l’alcalde fes una petició de reunió a les administracions superiors per buscar solucions conjuntes a aquesta problemàtica.
Llegir més