Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa reprèn les xerrades adreçades a famílies d’alumnes amb una conferència sobre els trastorns de conducta alimentària

Tindrà lloc dimarts vinent, a les 18.30 h, a la sala d’actes de l’Institut Lluís de Peguera. La xerrada forma part de la campanya Emmiralla’t, organitzada pel consistori i que té com a objectiu combatre la pressió estètica i prevenir els trastorns alimentaris.

Llegir més
imagen

L’Espai 1522 acollirà una mostra de l’acció que l’artista danès Björn Nörgaard va realitzar l’any passat a Manresa

La instal·lació, emmarcada en la Setmana de l’Art de Catalunya, es presentarà el 23 de novembre juntament amb una nova activitat educativa del Museu de Manresa que girarà a l’entorn de Joseph Beuys i la seva obra. Les peces han estat cedides pel Museu de Manresa, on es va traslladar l’obra de Nörgaard després de l’acció que va protagonitzar a la Plana de l’Om el passat mes d’octubre, en el marc de la programació de Manresa 2022.

Llegir més
imagen

Els joves del Centre de Noves Oportunitats porten a l’Espai Joan Amades l’exposició fotogràfica que homenatja les dones del seu entorn

La mostra, que porta per nom “Reflexes en femení”, es podrà veure del 21 de novembre fins al 9 de gener.

Llegir més
imagen

550 alumnes de 4t d’ESO fan un tast d’activitats dirigides de fitness en el marc del programa FitJove

L’objectiu del programa és crear una oferta atractiva d'exercici físic per a adolescents.  El tastet de condicionament físic es fa a les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella, el Complex Esportiu Municipal Ateneu les Bases i al gimnàs DIR-Gimbe.

Llegir més
imagen

La Kampana acull divendres una trobada per crear un espai juvenil d’art i música sota l’impuls dels joves que van participar en un projecte internacional al Marroc

La convocatòria és oberta a tots els joves de Manresa de 12 a 30 anys. Serà aquest divendres, a les 18h, al casal de joves. L’objectiu del projecte és continuar amb joves de la ciutat el projecte de creació artística que es va fer a Larache.

Llegir més
imagen

La Fira de Sant Andreu de Manresa reunirà un centenar de parades al Passeig Pere III i marcarà l'inici de la campanya de Nadal

Es farà coincidir amb l’encesa de la il·luminació nadalenca i la inauguració, el 26 de novembre, de la pista de gel, que s'ha començat a instal·lar avui dimecres a Sant Domènec. Les atraccions s’instal·len aquest mateix cap de setmana als Trullols i incorporen com a novetat l’hora de la 'fira tranquil·la”, de 17 a 18 h, sense llums ni soroll, per a les persones amb sensibilitats especials. 

Llegir més
imagen

Treballs d’adaptació de passos de vianants a la plaça Mallorca

L’actuació té l’objectiu de millorar l’accessibilitat i la mobilitat i  forma part del Pla de millora de l’Espai Públic 2022, adreçat a espais de vianants

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa obre avui les votacions ciutadanes per prioritzar les actuacions acordades pels Consells de Districte

Hi poden participar totes les persones empadronades a la ciutat més grans de 16 anys. Per segon any, la votació es fa a través de la plataforma Decidim Manresa, amb l’objectiu d’obrir més el procés i d’incrementar la participació. Cada Consell de Districte compta amb un pressupost de 30.000 euros per prioritzar aquelles actuacions que es consideren més necessàries.

Llegir més
imagen

L’Arxiu Comarcal del Bages i l’Arxiu Municipal de Manresa s’ubicaran en un nou edifici als terrenys de la part posterior de l’Ajuntament

El nou equipament ampliarà els espais per millorar la conservació, l’accés i la difusió del patrimoni documental de la ciutat i la comarca. S’aixecarà entre el carrer del Bisbe, el carrer Vallfonollosa, el de Na Bastardes i la Baixada del Jueus, en uns terrenys cedits per l’Ajuntament de Manresa que seran una peça clau de la reformulació urbanística de la zona.

Llegir més