Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament inicia els treballs de millora de l'accés al Camí de la Cova i entorn de la capella de Sant Marc

L’actuació està finançada amb els fons Next Generation i suposen un nou pas endavant per continuar millorant el tram final del Camí Ignasià.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa informa la ciutadania sobre els tributs a pagar el 2024

Durant aquests dies, el consistori està enviant 52.350 calendaris del contribuent 2024, dels quals 47.142 per correu ordinari i 5.208 per correu electrònic.

Llegir més
imagen

Crònica del Ple ordinari de l’Ajuntament de Manresa del dia 21 de desembre de 2023

Durant la sessió, s’ha aprovat el pressupost per a l’any 2024, que ascendeix a 116,5 milions d’euros, i s’han resolt les al·legacions a les ordenances fiscals, que han quedat aprovades de manera definitiva. En l’apartat de proposicions, s’ha arribat a un ampli consens per arribar a un acord amb la propietat del solar del carrer Remei de Dalt per a destinar-lo a aparcament de manera temporal.

Llegir més
imagen

Treballs de millora de la seguretat viària a la Carretera del Pont de Vilomara i als carrers Josep Guitart, Miquel Servet i Divina Pastora

Amb l’objectiu de pacificar el trànsit i millorar la seguretat dels vianants, hi haurà substitució de reductors de velocitat i reforç de la senyalització 

Llegir més

Presentació del tancament del Pressupost 2023

Dia: 07/03/2024
Hora: 12.30 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Pere Massegú Bruguera, regidor d'Hisenda

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Reparadores, demà de 9 a 17 h.

Amb motiu de la instal·lació d’una grua per treballs en un edifici

Llegir més
imagen

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, relleva el president del Consell Comarcal, Eloi Hernàndez Mosella, a la presidència de Bages Turisme

El relleu s’ha fet efectiu avui durant la Jornada del Sector Turístic del Bages, que ha tingut lloc aquest dimecres a l’antic Col·legi de Sant Ignasi de Manresa i que ha acabat amb una visita al nou Museu del Barroc de Catalunya. Durant la jornada s’han lliurat els distintius a les empreses que enguany s’han certificat als programes de competitivitat turística.

 

Llegir més
imagen

Manresa presenta la 8a edició de la Cursa de la Dona, que es disputarà aquest diumenge

Inclosa dins els actes del Dia Internacional de les Dones, la prova enguany tindrà un caràcter especial pel fet que forma part de la programació de Manresa, Ciutat Europea de l’Esport 2024.  La cursa, que  ja supera els vuit-cents participants, tindrà la sortida i arribada a la plaça de les Oques i provocarà afectacions de trànsit puntuals entre les 9,30 i les 12 h del matí a diversos carrers de la ciutat.

 

Llegir més
imagen

L'acte institucional del 8M a la Plana de l'Om obrirà un mes ple d'actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones

A la lectura del manifest, s’hi sumarà el lliurament de premis del concurs de fotografia “Desafiant la pressió estètica” i una xerrada sobre aquesta temàtica a càrrec de l’escriptora i assessora d’imatge Marta Pontnou Farré.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa homenatja Margarita Torner Salada, que compleix 100 anys

El regidor d’Acció Comunitària de l’Ajuntament de Manresa, Lluís Vidal Sixto Orozco, va visitar dissabte passat Margarita Torner Salada, per lliurar-li un obsequi i un ram de flors, en nom del consistori, amb motiu del seu 100è aniversari.  

 

Llegir més
imagen

El govern de Manresa presenta el Pla d’Actuació Municipal del mandat i l’obre a la participació ciutadana

La ciutadania podrà fer aportacions de forma presencial en l’acte de presentació que es farà l’11 de març i també a través d’internet, fins al 28 de març.

Llegir més
imagen

La pressió estètica centrarà els actes del Dia Internacional de les Dones a Manresa

L’Ajuntament de Manresa ha organitzat durant aquest mes de març una desena d’accions per commemorar el 8M, entre les quals, l’acte institucional, xerrades i un itinerari sobre dones manresanes. La programació d’enguany es completa amb una vintena d’activitats més organitzades per entitats, col·lectius i associacions de la ciutat.

 

Llegir més
imagen

El Casino inaugura l’exposició ‘LLUM’ amb creacions de deu centres educatius de Manresa i rodalia

La mostra recull els treballs creats en el marc del projecte AMiC (Arts, Mestres i Creació), que aquest any ha arribat a la desena edició, i es podrà veure cada tarda de dimarts a diumenge fins al 17 de març a l’Espai 7.

Llegir més

Presentació de la Cursa de la Dona de Manresa

Dia: 05/03/2024
Hora: 10 hores
Lloc: Plaça de les Oques
Intervenen:

-Anjo Valentí Moll, regidor d'Esports i Salut

-Isabel Sánchez Pulido, regidora de Feminismes i LGTBI

-Esteve Camps Palmés, director de la Cursa de la Dona

Llegir més