El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha emès una sentència per la qual desestima el recurs contenciós administratiu interposat per l’empresa Produccions Culturals Transversal SL, que demanava invalidar el resultat del concurs per a la redacció del projecte del Museu del Barroc de Catalunya, en el qual aquesta empresa es va presentar però no va resultar guanyadora. El Tribunal ha entrat al fons de la qüestió i ha resolt que la composició del comitè d’experts i del jurat qualificador era correcta. També deixa clar que l’informe que va elaborar el jurat per resoldre el concurs estava ben fonamentat, per la qual cosa l’adjudicació a l’empresa guanyadora, Croquis Disseny, Muntatges i Realitzacions SA, va ser ajustada a dret. La sentència no és ferma i s’hi pot presentar recurs de cassació.
Sala de premsa
-
El TSJC dona la raó a l’Ajuntament de Manresa i assegura que no hi ha cap irregularitat en el concurs del projecte museogràfic del Museu del Barroc de Catalunya
-
Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 16 de maig de 2024
-
El Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones a Manresa abordarà la sexualitat femenina en la maduresa
-
Se celebra el sorteig per designar els components de les meses electorals per a les eleccions europees
ProManresa presenta la nova oferta de cursos de formació per al mes de juliol
El període d’inscripció és obert per aquestes propostes formatives adreçades a persones emprenedores que vulguin tenir més eines i recursos per fer créixer la seva empresa.
Llegir mésEl Nou Congost acull dilluns vinent un partit entre el Manresa Club Bàsquet Femení i l’equip universitari nord-americà Loyola Maryland
El partit amistós, amb entrada gratuïta, se celebrarà a les 8 del vespre i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa, en el marc de Manresa, Ciutat Europea de l’Esport 2024.
Llegir mésTreballs de substitució de 6 finestres exteriors a l’edifici del Conservatori de Música
L’actuació té un cost de 35.849 euros i una durada de tres setmanes, durant les quals el trànsit de vehicles que circuli per la plaça Palmira Jaquetti es desviarà pel carrer Ignasi Balcells en direcció al carrer Sant Francesc.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Carmen Tejero Martos pel seu centenari
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, ha visitat avui Carmen Tejero Martos per lliurar-li un obsequi i un ram de flors, en nom del consistori, amb motiu del seu 100è aniversari.
Llegir mésTot a punt per al Mundialet Intercultural de futbol de Manresa, que celebra 20 anys
L’Estadi de Congost tornarà a acollir un torneig que, a través de l’esport, té l’objectiu de ser una eina de convivència i cohesió social, i de reflectir la gran diversitat cultural i d’origens de la ciutat. Enguany, el camp de futbol de la Mion acollirà els partits en les categories benjamí, aleví i infantil. La competició arrenca aquest dissabte, 29 de juny, i es disputarà fins al 28 de juliol.
Llegir més
La comissaria de proximitat del Passeig de la República obrirà portes aquest dilluns 1 de juliol
La integració dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local en un mateix espai al Centre Històric té l’objectiu d’apropar els cossos policials a la ciutadania i de situar-los a peu de carrer, amb l’objectiu de donar millor servei, atendre peticions, recollir denúncies i esdevenir punt de referència a la ciutat. La inauguració oficial es farà aquest dimecres 3 de juliol, amb la presència del Conseller d’Interior en funcions, Joan Ignasi Elena Garcia, i de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia.
Llegir mésEls clubs de lectura de les biblioteques del Bages, Berguedà i Moianès es troben al Teatre Conservatori de Manresa
La Biblioteca del Casino va ser l’amfitriona de la trobada en motiu del seu 25è aniversari i va comptar amb l’escriptor Pep Coll Martí
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa convoca el 10è Premi del Consell de les Persones Grans
El premi té l’objectiu de reconèixer públicament la trajectòria de les persones grans que hagin destacat per la seva dedicació al desenvolupament social i comunitari de la ciutat. Les candidatures es poden presentar fins al 4 de setembre de 2024
Llegir mésLa sisena edició de la Universitat Catalana d’Estiu a Manresa s'estrena demà a la Plana de l'Om
La UCE a comptarà amb una trentena de ponents de diversos àmbits que debatran sobre nous reptes demogràfics
Llegir mésLa tercera brigada de barri es posa en marxa a la Font dels Capellans
La brigada de barri es va iniciar el 2022 al Xup i l'any passat va tenir continuïtat a la Balconada. Enguany, aterra a la Font dels Capellans. El projecte permet donar feina a persones del barri que es troben en situació d’atur, així com formació en manteniment polivalent de l’espai públic, ja que es realitzen tasques de reparacions, arranjaments i pintura, entre altres
Llegir més