Els grups municipals de l'Ajuntament de Manresa han acordat decretar tres dies de dol oficial a la ciutat en senyal de condemna per l’assassinat d’una dona de 31 anys a Manresa, presumptament per part de la seva parella, un home, que avui ha estat detingut pels Mossos d’Esquadra. Aquest dimarts es farà un minut de silenci, a les 12 del migdia a la plaça Major, que serà presidit per la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge Mestre, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament de Manresa decreta tres dies de dol oficial per condemnar el darrer feminicidi a la ciutat
-
Manresa celebra del 18 al 21 de maig el Dia Internacional dels Museus amb jornades de portes obertes i activitats gratuïtes per a tots els públics
-
La 6a edició de la Fira ViBa potencia les visites als cellers del Bages i aposta de nou pel pati del Casino de Manresa com a espai central de la festa
- Treballs de canalització elèctrica als carrers Doctor Esteve i Sarret i Arbós, a partir de dilluns
Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 20 de juliol de 2023
El Ple se celebrarà a les 9.30 h del matí.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa inicia de forma subsidiària l’enderroc de l’edifici del carrer Sant Bartomeu, 9
Els treballs tenen una durada d’una setmana i es fan d’acord amb la Sareb, propietària de l’immoble. Durant l’actuació es mantindrà tancat el trànsit de vehicles al carrer.
Llegir més
La primera edició del Guirigall FM aterra a la Festa Major de Manresa amb Cala Vento com a cap de cartell
Els grups de música Cala Vento, Los Valientes, Mourn i Rockzone DJs actuaran la nit del dissabte 26 d’agost a la plaça Sant Domènec, en el que serà la primera edició del Guirigall FM. La música de Festa Major, però, també arribarà divendres 25, de la mà de la Cobla Orquestra Selvatana, amb concerts de tarda i nit, i de DJ de moda que faran ballar el públic a la Festa Cocotown.
Llegir mésL'Ajuntament ajorna el tractament fitosanitari previst per aquesta nit en diversos carrers del centre, a causa de les altes temperatures
L'Ajuntament de Manresa ajorna l’actuació per combatre les plagues a l'arbrat del Passeig Pere III, plaça Espanya, i carrers Casanova, Canonge Mulet, Ignasi Balcells, Sant Francesc i plaça Icària. El consistori havia recomanat al veïnat tancar les finestres, i atès que es preveu una nit amb temperatures molt altes, ajorna l'actuació, que es farà durant les properes setmanes.
Llegir més
L'Ajuntament programa un tractament fitosanitari als plàtans del Passeig Pere III i la plaça Espanya
Es farà la nit de dimarts 18 a dimecres 19 de juliol. L’actuació per combatre el tigre del plàtan i el pugó es completa amb el tractament a les espècies d’albízies i alzines dels carrers Casanova, Canonge Mulet, Ignasi Balcells, Sant Francesc i plaça Icària.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa recorda els consells preventius per un nou episodi de calor
La regidoria de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil de l’Ajuntament de Manresa comunica que la Generalitat de Catalunya ha informat que demà es preveu un nou episodi de calor molt intensa que afectarà a la Catalunya Central. El consistori demana precaució especialment en l’atenció a la gent gran i les persones més vulnerables i recorda els refugis climàtics a la ciutat a disposició de la ciutadania. L'Ajuntament informa que hi ha en funcionament un centenar de fonts a la ciutat.
Llegir més

Manresa acollirà dimarts vinent el partit de la selecció catalana de bàsquet entre Catalunya i Argentina
Aquest migdia ha tingut lloc al pavelló del Nou Congost la presentació del partit, que es disputarà al mateix escenari dimarts, 25 de juliol, a 2/4 de 9 del vespre. El seleccionador català, Salva Maldonado, ha fet pública la composició de l’equip, del qual formen part els jugadors del Baxi Manresa Guillem Jou i Dani Pérez. El partit té el suport de l’Ajuntament de Manresa
Llegir mésTreballs d’Aigües de Manresa per millorar la xarxa de clavegueram al carrer Viladordis, a partir de dilluns
Es preveu el tall de trànsit al carrer Viladordis, al tram situat entre els carrers Sant Cristòfol i Sabadell
La investigadora sobre el càncer Núria López-Bigas serà la pregonera de la Festa Major de Manresa 2023
El Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa acollirà el dissabte 26 d’agost al migdia la lectura del Pregó Institucional de la Festa Major, que aquest any anirà a càrrec de la investigadora Núria López-Bigas. Monistrolenca de naixement i manresana d’adopció, Núria López-Bigas és investigadora a l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona on treballa en la lluita contra el càncer amb tècniques de biologia computacional.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa lliura els diplomes a l’alumnat del projecte Tast d’Oficis +16
El regidor d’Ocupació i la regidora de Joventut entreguen els diplomes als participants del projecte per tal de certificar l’assistència i posar en valor els procés formatiu que han fet els joves.