Sala de premsa

Tall de carrers per la celebració de les festes de Sant Ignasi

Les vies afectades són els carrers Sobrerroca, la plaça Major i el carrer Sant Miquel.

Llegir més

Tall del carrer Nou de Santa Clara per un esdeveniment veïnal

Afectarà el tram comprès entre el carrer Doctor Llatjós i el carrer Sant Maurici.

Llegir més

Afectacions de trànsit a la carretera de Santpedor per la segona fase d'obres a la xarxa d'aigües

Dilluns 31 de juliol, Aigües de Manresa iniciarà la segona etapa d’obres de renovació de l’artèria d’aigua potable a la carretera de Santpedor. Aquesta fase del projecte afectarà el trànsit entre els carrers Creu Guixera i Sant Antoni Maria Claret.

Llegir més

Reoberts el carrer Galceran Andreu i el Camí dels Corrals

Avui dijous 27 de juliol, es restablirà l'itinerari de vianants pel carrer Galceran Andreu i pel Camí dels Corrals afectats, fins ara, per l'enderroc dels edificis on es construirà la futura seu de la Generalitat a la Catalunya Central.

Llegir més

Afectacions de trànsit per la continuació dels treballs d'Aigües de Manresa al polígon de Bufalvent

Es tracta de treballs de reparació d’una avaria a la xarxa general d’aigua potable a la cruïlla de la carretera del Pont de Vilomara, carrer de Narcís Monturiol i carrer Miquel Servet.

 

Llegir més

Aigües de Manresa programa treballs d’inspecció de clavegueram als carrers Sant Maurici, Sant Llorenç de Brindisi i Pujada del Castell

Les actuacions es faran aquest divendres, 13 d’octubre, i causaran afectacions de trànsit de les 8 del matí a les 16 h de la tarda.


Llegir més
imagen

El govern municipal proposa un augment del 2,5% de la majoria de taxes i de l’IBI i incrementa les mesures per incentivar la creació de llocs de treball

El percentatge d’increment és inferior a la pujada de l’IPC, que actualment és del 3,5%. S’introdueixen bonificacions importants per a les empreses que s’implantin al nou polígon del Pont Nou i al Parc Tecnològic.

Llegir més
imagen

S'obren les inscripcions per participar a la cavalcada de Reis 2024

Les persones de deu anys en endavant que vulguin participar en la cavalcada dels Reis d’Orient de l’any que ve a Manresa ja s’hi poden inscriure. La cavalcada comptarà amb una nova direcció artística que vetllarà perquè la posada en escena guanyi en qualitat i espectacle.

Llegir més
imagen

Manresa fa un crit per demanar més sensibilització amb la salut mental i més eines per protegir l’impacte sobre les persones

La plaça Sant Domènec de Manresa ha acollit aquest migdia l’acte institucional del Dia Mundial de la Salut Mental, una commemoració adreçada a sensibilitzar sobre la importància i les conseqüències personals i socials de les diferents problemàtiques en salut mental. L’acte ha comptat amb la participació de les entitats i institucions de la ciutat que treballen en aquest àmbit.

 

Llegir més
imagen

El Tocats de Lletra esgota les entrades de l'espectacle inaugural

Les entrades per l’actuació del compositor i cantant de Mishima, David Carabén, s’han exhaurit pocs dies després d’haver-se publicat el programa del festival de poesia i literatura. Avui, Ajuntament de Manresa i entitats organitzadores han fet la presentació oficial del Tocats de Lletra. La majoria d’actes i activitats del festival no necessiten inscripció prèvia.

Llegir més

Presentació de la proposta d'ordenances fiscals per al 2024

Dia: 11/10/2023
Hora: 10 hores
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Pere Massegú Bruguera, regidor d'Hisenda

Llegir més
imagen

La fira Ecoviure multiplicarà enguany les activitats de cap de setmana

La fira de la sostenibilitat i el medi ambient se celebrarà del 16 al 22 d’octubre a Manresa amb un programa ple d’actes i activitats concentrats, sobretot, en cap de setmana. L’edició d’aquest any compta, a més, amb la complicitat del festival de cinema social CLAM.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa presenta la 3a edició de CulturaMENT, un projecte que posa la cultura i les arts al servei de la salut

Durant el mes d’octubre s’han programat tallers, visites  a exposicions, museus  i equipaments culturals,  dirigides exclusivament a persones grans, cuidadors familiars i acompanyants de diferents residències, serveis i entitats de persones grans. 

Llegir més

Treballs de millora al Camí de la Font del Caló, a l’accés a la gravera des del carrer Montalegre i a l’esplanada del Puigberenguer

La millora del Camí de la Font del Caló té una durada de sis setmanes i obligarà a tallar el trànsit al tram entre el Raval del Moixeró i el pas inferior a la C-25.


 

Llegir més