Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de premsa

imagen

Manresa serà el 2024 la seu de l’ACUSTICAT, el congrés català sobre contaminació acústica a les ciutats

Aquest dimarts s’ha clos la 4a edició a Granollers amb la presència de Núria Masgrau Fontanet, regidora d’Indústria, Comerç i Activitats, i regidora de Barris, Acció Comunitària i Civisme de l’Ajuntament de Manresa, que ha agafat el relleu de la capital del Vallès Oriental. De caràcter bianual, el congrés posa el focus en el soroll que generen les ciutats i en l’afectació que té sobre la ciutadania.

Llegir més
imagen

L'Anella Verda de Manresa completa la senyalització de la ruta dels Comtals a la Serra de Montlleó

Es tracta del darrer itinerari que s’havia incorporat a la xarxa. L’actuació ha inclòs la instal·lació de sis plafons i la renovació d’una part dels senyals existents.

Llegir més

Bages TTT ofereix assessoraments en matèria d’indústria 4.0 a cinc empreses del sector de l’automoció i la mobilitat sostenible

L’execució de l’actuació anirà a càrrec del CIM UPC, centre tecnològic de la Universitat Politècnica de Catalunya dedicat a la recerca i a la transferència tecnològica.

Llegir més
imagen

Bages TTT ofereix assessoraments en matèria d’indústria 4.0 a cinc empreses del sector de l’automoció i la mobilitat sostenible

L’execució de l’actuació anirà a càrrec del CIM UPC, centre tecnològic de la Universitat Politècnica de Catalunya dedicat a la recerca i a la transferència tecnològica.

Llegir més
imagen

Escola i filosofia centraran el proper diàleg de l’Àgora Educació 2022 amb Irene de Puig i Francesc Torralba

L'acte se celebrarà aquest dijous 28 d’abril a la sala d’actes de la FUB1 a les 18.30 h de la tarda. Per assistir a l’acte cal inscriure’s prèviament

 

Llegir més
imagen

El Casino acull l’exposició “Tothom és artista” del projecte Art, Mestres i Creació

L’exposició, que  es podrà visitar fins al 8 de maig, recull una mostra de treballs que tenen la voluntat d’apropar l’art contemporani als centres educatius de Manresa i comarca.

 

Llegir més
imagen

Vint empreses buscaran nous professionals a la Fira de l’Ocupació del Bages, que es farà dijous vinent

Se celebrarà al Museu de la Tècnica de Manresa, de 9 a 2 del migdia i de 3 a 5 de la tarda. És l’acte central de la Setmana de l’Ocupació, que tindrà lloc del 25 al 29 d’abril

Llegir més
imagen

Manresa serà per segon any una de les seus de la Mobile Week Catalunya, amb prop d’una vintena d’activitats del 2 al 6 de maig

La protecció dels drets digitals de la ciutadania, l’ús responsable de les xarxes socials, les habilitats digitals i els nous entorns tecnològics són algunes de les temàtiques d’aquesta edició. La regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement de l’Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz Mas, ha assistit a la presentació que s’ha fet avui a Barcelona i que ha estat encapçalada pel secretari de Polítiques Digitals de la Generalitat de Catalunya, David Ferrer. En total, a Manresa s’han programat prop d’una vintena d’activitats del 2 al 6 de maig, totes elles gratuïtes.

Llegir més
imagen

El projecte Biblionius compleix tres anys amb l’objectiu de fomentar l’intercanvi gratuït de llibres i el gaudi de la lectura

Els Biblionius són casetes d’intercanvi gratuït de llibres. En total n’hi ha 13 ubicades a diversos punts de la ciutat.

Llegir més