Els grups municipals de l'Ajuntament de Manresa han acordat decretar tres dies de dol oficial a la ciutat en senyal de condemna per l’assassinat d’una dona de 31 anys a Manresa, presumptament per part de la seva parella, un home, que avui ha estat detingut pels Mossos d’Esquadra. Aquest dimarts es farà un minut de silenci, a les 12 del migdia a la plaça Major, que serà presidit per la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge Mestre, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament de Manresa decreta tres dies de dol oficial per condemnar el darrer feminicidi a la ciutat
-
Manresa celebra del 18 al 21 de maig el Dia Internacional dels Museus amb jornades de portes obertes i activitats gratuïtes per a tots els públics
-
La 6a edició de la Fira ViBa potencia les visites als cellers del Bages i aposta de nou pel pati del Casino de Manresa com a espai central de la festa
- Treballs de canalització elèctrica als carrers Doctor Esteve i Sarret i Arbós, a partir de dilluns
Reoberts tres carrers de Manresa tancats per enderrocs
Es tracta del carrer Galceran Andreu i el Camí dels Corrals i del carrer Sant Bartomeu. Els dos primers es van tallar per l’enderroc i desenrunament dels edificis on es construirà la futura seu de la Generalitat a la Catalunya Central. El tercer, per l’enderroc de la casa número 9 que patia risc d’esfondrament.
Llegir mésEl programa de la Festa Major arribarà a casa de manresans i manresanes entre el 3 i l’11 d’agost
Se’n repartiran 37.000 exemplars als domicilis i també n’hi haurà de disponibles a l’Oficina de Turisme de Manresa i a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania. La versió digital del programa ja es pot consultar a la web www.lafestamajor.cat.
Llegir mésTall de carrers per la celebració de les festes de Sant Ignasi
Les vies afectades són els carrers Sobrerroca, la plaça Major i el carrer Sant Miquel.
Llegir mésTall del carrer Nou de Santa Clara per un esdeveniment veïnal
Afectarà el tram comprès entre el carrer Doctor Llatjós i el carrer Sant Maurici.
Llegir mésAfectacions de trànsit a la carretera de Santpedor per la segona fase d'obres a la xarxa d'aigües
Dilluns 31 de juliol, Aigües de Manresa iniciarà la segona etapa d’obres de renovació de l’artèria d’aigua potable a la carretera de Santpedor. Aquesta fase del projecte afectarà el trànsit entre els carrers Creu Guixera i Sant Antoni Maria Claret.
Llegir mésReoberts el carrer Galceran Andreu i el Camí dels Corrals
Avui dijous 27 de juliol, es restablirà l'itinerari de vianants pel carrer Galceran Andreu i pel Camí dels Corrals afectats, fins ara, per l'enderroc dels edificis on es construirà la futura seu de la Generalitat a la Catalunya Central.
Llegir mésLa campanya 'Estima la Nit’ torna per Festa Major per prevenir agressions sexistes i consum de risc d’alcohol
S’instal·laran dos Punt Lila per atendre demandes sobre sexisme i LGTBI fòbia i un Punt Àngels de Nit des d’on es proporcionarà informació sobre els riscos del consum d’alcohol. Aquestes punts es complementaran amb un grup d’Àngels de Nit que recorreran els carrers de la ciutat per detectar agressions sexistes i informar sobre consum d’alcohol i altres substàncies.
Llegir mésL’Ajuntament inicia una ronda de visites a tots els barris de Manresa per escoltar les demandes veïnals i prendre nota de millores a fer a la via pública
Representants del govern municipals de Manresa han iniciat aquesta setmana, al barri de Les Cots-Guix-Pujada Roja, una ronda de visites a tots els barris de la ciutat. L’objectiu és reunir-se amb els representants de les entitats veïnals i altres persones dels barri, escoltar les seves demandes, i també trepitjar la via pública per prendre nota de les actuacions de millora més necessàries. El govern té intenció de visitar abans de final d’any tots els barris i incrementar el pressupost destinat a la millora de la via pública.
Llegir mésL'Ajuntament inicia treballs de millora del refugi antiaeri Renaixença
L’actuació té per objectiu donar solució als problemes derivats de les filtracions d’aigua i adequar l’espai per a usos culturals.
Llegir mésSons del Camí es consolida com el festival de música d’estiu de Manresa
En aquesta desena edició, gairebé 1.300 persones han assistit als sis concerts programats als Jardins, al Santuari i a la Cova de Sant Ignasi, així com al Parc de la Seu. El concert de Joan Dausà va fer el ple amb totes les entrades exhaurides i amb la meitat d’espectadors vinguts de fora de Manresa i del Bages.
Llegir més