Dia: 14/09/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: carrer Aragó (sota el porxo a tocar a l'estació dels Catalans)
Intervenen:
Anna Crespo, regidora de Cultura
Eduard de Pobes, artista
Marc López - DKO, artista
Llegir més
Dia: 14/09/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: carrer Aragó (sota el porxo a tocar a l'estació dels Catalans)
Intervenen:
Anna Crespo, regidora de Cultura
Eduard de Pobes, artista
Marc López - DKO, artista
Llegir mésEl concurs consta de dues categories, una per a adults i una altra per a infants de 6 a 12 anys. A banda dels premis, les obres participants seran exposades al Centre Cívic Selves i Carner (categoria adults) i al Casal de les Escodines (categoria infantil) el proper mes d’octubre.
La nova seu del Centre de Normalització Lingüística Monserrat (CNL) a Manresa està situada al passeig de Pere III, 68, entresol (cantonada amb la plaça de l’11 de Setembre).
Llegir mésEl govern de la ciutat i l’organització han ressaltat la molt bona acollida de les novetats introduïdes en aquesta edició i especialment el bon clima de civisme del nombrós públic assistent i sense incidents remarcables.
Durant l’acte solemne que tindrà lloc dijous, 14 de setembre, a les 8 del vespre, al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa, s’homenatjarà el periodista manresà, es lliurarà la cinquena edició del Premi que porta el seu nom i s’incorporarà el seu retrat a la Galeria de Manresans Il·lustres
L'objectiu principal de la mostra és donar a conèixer la relació que s'estableix entre les Escoles i les empreses. L’exposició es podrà veure fins al 7 d’octubre i inclou obres dels alumnes de l’especialitat de Forja i Fosa de l’Escola d’Art de Vic i també del projecte Entrelligams, de l’Escola d’Art de Manresa i el taller Coloma de Berga
Llegir més
Dia: 07/09/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:
Neus Comellas, regidora de Festes i Projecció de la Ciutat
Joan Orriols, Representant de l’Associació Manresa de Festa
Llegir mésL'alcalde de Manresa, Valentí Junyent; el president del CEB, Francesc Comas; i el director de l’Arxiu Comarcal del Bages, Marc Torras, han presentat el llibre històric d'un professor nord-americà reeditat en català amb el títol Auge i declivi d’una burgesia catalana. Manresa a la baixa edat mitjana 1250-1500.
Llegir mésLa presentació de la traducció del llibre "The Rise and Decline of an Iberian Bourgeoisie. Manresa in the Latter Middle Ages, 1250-1500 , de l'historiador Jeffrey Fynn-Paul, editat originalment per la Universitat de Cambridge i traduït al català pel Centre d'Estudis del Bages, amb el suport de l'Ajuntament de Manresa, tindrà lloc demà, a les 7 de la tarda, a l'Espai 1522.
Llegir més