Sala de premsa

imagen

Demà es lliura el 6è Premi Iniciatives de Desenvolupament Empresarial, liderat per Gest!

L’acte se celebrarà a la sala d’actes d’Eurecat, a les 19 h. En aquesta edició, 13 projectes optaran a un premi impulsat per l’Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori-Gest!, conjuntament amb l’Ajuntament de Manresa, la FUB i la UPC, i amb la col·laboració de CaixaBank. Aquest premi té l’objectiu d’incentivar projectes empresarials al Bages.

 

Llegir més
imagen

La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà de rosa demà per commemorar el Dia Mundial contra el Càncer de Mama

L'objectiu d'aquesta celebració és conscienciar la població de la importància del diagnòstic precoç del càncer de mama per guanyar la lluita contra aquesta malaltia.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia els treballs de millora del parc infantil Font dels Panyos

L’actuació forma part de la programació inclosa dins el Pla de Millora de l’Espai Públic 2023, que enguany preveu una inversió de 120.000 euros en millores als parcs infantils.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa retira el paviment de l’aparcament i l’estructura del rètol de l’antiga discoteca Pont Aeri

L’actuació s’emmarca en un projecte de renaturalització per a la recuperació de la biodiversitat que l’Ajuntament està duent a terme juntament amb entitats i institucions educatives i ambientals en aquesta finca de titularitat municipal, situada a la confluència de la riera de Rajadell i el riu Cardener.

Llegir més
imagen

Aquest diumenge es faran noves visites guiades al refugi antiaeri del Grup Escolar Renaixença

Se'n faran dues sessions, a les 11 i a les 12.30 h, amb motiu dels 85 anys del segon bombardeig de l’aviació franquista sobre Manresa. Per fer la visita, cal fer reserva enviant un missatge a patrimonicultural@ajmanresa.cat o bé al telèfon 938 753 410 de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Manresa,  fins al divendres 19 de gener a les 14 h.

 

Llegir més
imagen

Oberta la convocatòria del XXVII Premi de dibuix i gravat Joan Vilanova

Els participants, que han de ser majors d’edat i que no hagin guanyat en la convocatòria anterior, hauran de presentar les seves obres al Centre Cultural el Casino del 10 al 21 de gener de 2024.


Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa en un tram de la carretera del Pont de Vilomara

Durant l’actuació, que té una durada de dos mesos, es reduirà de 2 a 1 els carrils de circulació de la carretera del Pont de Vilomara, entre els carrers Pilar Bertran Vallès i el carrer d'Ignasi Domènech i Puigcercós.

Llegir més

Visita d'obres a la retirada del paviment de l'aparcament de l'antiga discoteca Pont Aeri i explicació de l'estat del projecte de renaturalització a Can Poc Oli

Dia: 15/01/2024
Hora: 10 hores
Lloc: Aparcament de l'antiga discoteca Pont Aeri
Intervenen:

-Pol Huguet Estrada, regidor d'Acció Climàtica

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa al carrer Indústria, dilluns vinent

S’hi farà la reparació d’una avaria a la xarxa de clavegueram

Llegir més
imagen

El Departament d’Educació i l’Ajuntament de Manresa presenten un paquet de mesures per reduir la segregació escolar i les desigualtats educatives

  • Les novetats en el mapa educatiu de la ciutat, treballades amb representants de la comunitat educativa, tenen l’objectiu de promoure l’equitat i la igualtat d’oportunitats educatives a la ciutat.

 

  • Una de les primeres accions que es duran a terme és la nova proposta de zonificació escolar per a primària i la nova proposta d’adscripcions de primària a secundària.

 

  • També es promocionaran els grups singulars, adreçats a grups de famílies que vulguin revertir la situació de segregació de determinats centres.

Llegir més

Treballs de millora d’espais de vianants al carrer del Bruc

A partir del pròxim dilluns es faran rebaixos a la vorera per a un futur pas de vianants al carrer del Bruc, cantonada amb el carrer Martí i Julià.

 

Llegir més
imagen

S’obren les inscripcions de la 2a diada esportiva universitària de Manresa que se celebrarà el 21 de març

L’èxit de participació de l’any passat ha impulsat la segona edició de l’esdeveniment que organitzen l’Ajuntament de Manresa, UManresa, UPC Manresa i JOVIAT. La jornada, que se celebrarà al complex del Congost, està orientada a totes aquelles persones vinculades als centres universitaris i Cicles Formatius de Grau Superior del Bages.

Llegir més
imagen

El Trofeu Ciutat de Manresa de ball esportiu reunirà aquest diumenge 150 participants al Complex Esportiu del Vell Congost

La Federació Catalana de Ball Esportiu ha escollit Manresa per dur-hi a terme aquesta prova que puntua pel rànquing català i espanyol.

Llegir més