L’exposició “10è concurs social de col·leccions 2021” es pot visitar al centre cívic Selves i Carner fins al 30 de març, i la dedicada a l’enginyer manresà Honori Pla Alloza al Casal de les Escodines fins al 31 de març.
Llegir més
L’exposició “10è concurs social de col·leccions 2021” es pot visitar al centre cívic Selves i Carner fins al 30 de març, i la dedicada a l’enginyer manresà Honori Pla Alloza al Casal de les Escodines fins al 31 de març.
Llegir més
El Museu de Manresa s’ha sumat al projecte “Museus i Liceu: una història compartida”, que commemora el 175è aniversari del Gran Teatre del Liceu. Per aquest motiu, exposa tres obres relacionades amb aquest històric equipament cultural barceloní: un dibuix preparatori i un teatrí del projecte escenogràfic d’Aïda, de Josep Mestres Cabanes; i una aqüarel·la escenogràfica de Tristan und Isolde, de la Fundació Josep Mestres Cabanes.
Llegir mésLa ponència, titulada “Revolució, utopia i invencions en la vida de Narcís Monturiol” anirà a càrrec de professor de la Universitat Politècnica de Catalunya, Carles Puig-Pla, i tindrà lloc aquest divendres, 18 de març a les 7 del vespre, a la Sala d’Actes del Centre Cultural el Casino.
Llegir mésEl Festival Artístic del Barri Antic, que avui ha presentat el seu cartell complet, se celebrarà del 8 al 14 de maig a l’Anònima. Hidrogenesse, Kokoschka, Anna Andreu o Arnau Sala són altres de les propostes artístiques d’aquesta edició.
Llegir mésL'experiència, vinculada amb els últims quilòmetres del Camí Ignasià, tindrà lloc diumenge 27 de març a les 11.30h, amb places limitades
Llegir mésL’obra que es podrà escoltar el 20 de març, s’engloba en el projecte ‘De Minorisa a Carst’, un treball en commemoració al 75è aniversari de l’artista, emmarcat dins de Manresa 2022
Llegir mésD’aquesta manera, el consistori dona suport a la petició de la delegació Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, amb l’objectiu conscienciar la societat sobre les contribucions del treball social i donar reconeixement als i les treballadores d'aquest àmbit professional.
Llegir més
Les Mentories en Màrqueting digital van dirigides a 7 PIMEs, preferentment de la cadena de valor de l’automoció i la mobilitat sostenible de la comarca del Bages, amb l’objectiu de millorar la seva estratègia de màrqueting digital.
Llegir mésL'alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i la regidora d’Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega Juncosa, li han fet avui el lliurament d’un ram de flors i un obsequi per felicitar-la
Llegir més