L'acte institucional, el 30 de setembre, inclourà el lliurament del Premi del Consell Municipal de Gent Gran, la presentació del projecte Art K’ Suma 2022 i l’obertura de les Aules de les Persones Grans, a l'auditori de la Plana de l'Om. Les entrades, gratuïtes, ja es poden reservar a partir d’aquest dimecres, 21 de setembre, a la web del Kursaal. Amb motiu de la commemoració, l’Ajuntament de Manresa i diverses entitats han programat una vintena d’activitats des de finals de setembre fins a finals d’octubre.
Llegir més