Aquest divendres, de 9 a 20 h, hi haurà talls puntuals de trànsit als carrers Flor de Lis, Sant Josep i Mossèn Serapi Farré
Llegir més
Les obres tenen una durada de sis setmanes i consisteixen en la renovació de la xarxa d’aigua potable.
Llegir mésEl Consell Comarcal del Bages proposa tres sessions per posar a l’abast de la pagesia les noves tecnologies.
Llegir mésAmb el lema “Som comunitat, fem salut mental”, entitats i institucions del territori han impulsat diversos actes amb l’objectiu de sensibilitzar l'opinió pública sobre la salut mental i el seu impacte en les persones, les famílies i la comunitat. L’acte institucional de Manresa, organitzat per les entitats de la Taula de la Salut Mental, tindrà lloc a Sant Domènec a les 12 del migdia.
Llegir mésDe les 13 atencions telefòniques, se’n van obtenir 7 queixes i 6 consultes, totes fetes per persones residents a Manresa i versaven en consum (electricitat i gas), salut, medi ambient i tributs, entre altres.
Llegir mésEl fòrum ‘Cruïlla de Camins’ tindrà lloc del 28 al 30 de novembre a Manresa. La trobada, de caràcter multireligiosa i multisectorial, reunirà líders religiosos de tot el món i tindrà la crisi social i del medi ambient com a tema principal, posant el focus del diàleg en la transformació de les ciutats en espais sostenibles, justos, resilients i inclusius. La néta de Mahatma Gandhi, coneguda especialment per la seva feina contra l’Apartheid a Sud-Àfrica, participarà al fòrum de manera virtual.
Els actuals i futurs titulars del Carnet Jove disposaran des d’avui d’una comunicació personalitzada amb els avantatges locals.
Llegir mésSe celebrarà el diumenge, 16 d’octubre. La prova tindrà un recorregut nou, homologat per la Federació i comptarà amb la participació dels millors atletes catalans de la disciplina. També hi haurà una cursa de 5 quilòmetres i la cursa de Promoció de 1.000 metres.
Llegir mésLa fira es farà el cap de setmana del 22 i 23 d’octubre. A dia d’avui, ja hi ha una setantena d’expositors confirmats. A més a més, durant tota la setmana prèvia també es faran activitats centrades en la sostenibilitat ambiental, social i econòmica, així com quatre jornades professionals que debatran sobre els residus, l’agricultura ecològica, l’aigua i l’energia. El programa sencer es pot consultar a la pàgina web d’Ecoviure
Llegir mésLa posada en marxa de la nova TJove-18 i dels descomptes a la T10 i a la TMes, juntament amb l’inici del curs escolar, han fet augmentar el número de persones que utilitzen el bus a la ciutat.
Llegir mésLa mostra, “Sant Ignasi. La Petjada del Pelegrí”, s’inaugura aquest dimarts a les 19.30h. L’exposició, presentada en el marc dels actes de Manresa 2022, es podrà visitar fins al 6 de novembre
Llegir més