Sala de premsa

imagen

Els treballs de configuració i adequació del nou jardí de la residència de la Font dels Capellans entren a la recta final

Aquests dies s’estan fent les darreres tasques i l’actuació ha de quedar enllestida a l’inici d’agost. El regidor d’Urbanisme i Mobilitat, David-Aaron López Martí, i la regidora d’Acció i Inclusió Social, Mariona Homs Alsina, han explicat avui l’estat dels treballs a la directora de la residència. El nou jardí s’ha elaborat recollint les peticions dels usuaris i disposa d’espais més accessibles per als usuaris, enjardinats de nou, amb zones de pas pavimentades i nous recorreguts perimetrals.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa una campanya informativa de civisme al Centre Històric

Dues agents cíviques informen a peu de carrer sobre aspectes com la recollida d’excrements dels gossos, els sorolls al carrer o l’ús adequat de contenidors i papereres.

Llegir més

Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al carrer del Bruc

A partir del pròxim dilluns, 25 de juliol, es tallarà el trànsit de vehicles al carrer del Bruc, al tram entre el carrer del Cós i la carretera de Cardona.

Llegir més

Treballs de manteniment de mobiliari i senyalització entorn del Parc de l’Agulla

Les actuacions  es faran dilluns i dimarts de la setmana que ve

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa per una avaria a la carretera del Pont de Vilomara

Durant una setmana s’ocuparà un dels dos carrils de circulació 


Llegir més
imagen

La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà de rosa demà per commemorar el Dia Mundial contra el Càncer de Mama

L'objectiu d'aquesta celebració és conscienciar la població de la importància del diagnòstic precoç del càncer de mama per guanyar la lluita contra aquesta malaltia.

 

Llegir més

Presentació del Passatge del Terror 2022 a l'Anònima

Dia: 20/10/2022
Hora: 12h
Lloc: L'Anònima
Intervenen:

-Joan Calmet Piqué, tinent d'alcalde de Turisme i Projecció de Ciutat

-Albert Tulleuda Lari, gerent de la Fundació Turisme i Fires de Manresa.

-Representant de Xàldiga, entitat coorganitzadora.

Llegir més
imagen

Els efectes del canvi climàtic en els boscos i la transició energètica de la indústria centren els actes previs de la fira Ecoviure de Manresa

Aquest dimecres el catedràtic d’ecologia Narcís Prat i Fornells oferirà la conferència inaugural, que tractarà sobre la situació hídrica dels boscos i els incendis forestals. Divendres al matí el Palau Firal acollirà el Fòrum Energia, amb diverses ponències sobre com les indústries poden aprofitar el canvi de model energètic per augmentar la competitivitat. El plat fort d’Ecoviure arribarà el cap de setmana, amb la fira d’expositors, que enguany s’estrena al Passeig Pere III.

Llegir més
imagen

S’inaugura «El Banquet», una exposició de ceràmica de joves participants en les activitats de l’Estiu Jove 2022

La mostra de ceràmica és el resultat dels tallers impartits per l’artista Anna Benet i es podrà visitar fins al 18 de novembre a l’Espai Jove Joan Amades. L’acte d’inauguració va comptar amb la presència de la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, Anna Crespo Obiols.

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament inicia els treballs de substitució de rajoles en mal estat a carrers del Centre Històric

Els treballs es faran als carrers Sant Tomàs, Mel, Sant Miquel, Vilanova, Plana de l’Om i plaça Clavé. A l’estiu, els treballs de substitució de rajoles es va fer al carrer Canonge Mulet i al tram central del Passeig.

 

Llegir més
imagen

El Centre Cívic Selves i Carner estrena una exposició de dibuixos i aquarel·les de Manel Gómez València

La mostra, que porta per títol “Hores de vol”, s’inaugurarà aquest divendres i es podrà visitar fins al 4 de novembre. El Casal de les Escodines, per la seva banda, obre les portes a una altra exposició, “República i escola a Manresa (1931-39)”.

Llegir més
imagen

El SIAD Manresa organitza debats adreçats a joves de 16 a 29 anys per tractar sobre les violències masclistes en entorns digitals

Hi haurà quatre sessions, els dies 24 i 25 d'octubre, a l’edifici de FUB 1 d’UManresa, en el marc d’una col·laboració de l’Ajuntament de Manresa amb el Departament d’Interior.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa convoca dues sessions ciutadanes per elaborar el nou Pla Director de Participació

El document final ha de recollir les prioritats i línies estratègiques de la gestió de la participació ciutadana per part del consistori. Les jornades tindran lloc els propers 24 i 27 d’octubre i van dirigides sobretot a membres d’entitats, participants dels consells sectorials i territorials de Manresa i ciutadans que prenen part de processos participatius.

Llegir més