Durant el recorregut de l’acte hi haurà talls de trànsit a diversos carrers del Centre Històric
Llegir mésSala de premsa
- Afectacions de mobilitat per la ‘Trobada de diables de Manresa’, dissabte al vespre
-
El Festival Batecs torna als carrers de Manresa amb deu propostes de dansa del 16 al 19 de juny
-
Manresa s'afegeix als actes de sensibilització de la Setmana de l'ONCE Catalunya
-
Oberta la convocatòria per demanar el Bo Lloguer Jove, adreçat a joves de fins a 35 anys
S’obre el trànsit als nous vials urbanitzats del Camí Vell de Santpedor i el carrer Enric Granados
El carrer Enric Granados es regularà en sentit únic de circulació en direcció de Camí Vell de Santpedor a carrer de La Pau. El Camí Vell de Santpedor es regularà en doble sentit de circulació, entre el carrer Enric Morera i el carrer Dr. Zamenhof.
Llegir més
S’obre al trànsit el tram afectat per les obres d’Aigües de Manresa al carrer del Bruc
Les obres de millora de clavegueram van començar el 25 de juliol passat
Llegir mésDilluns vinent s’obren les inscripcions per als programes d’activitats fisicoesportives per a gent gran
En total s’ofereixen 23 grups de gimnàstica i 3 grups de caminades de marxa nòrdica i les inscripcions s’han de fer a través d’una trucada telefònica al 010.
Llegir més
Manresa acull dissabte la penúltima prova de l’EsportCat Extreme, el circuit català que fomenta els esports urbans
Tindrà lloc a partir de les 17h a l’Skatepark Manresa, a la zona del Congost, en les modalitats d’Skate, Scooter i BMX. La competició dona accés a l’Extreme Barcelona, que tindrà lloc al Parc del Fòrum del 16 al 18 de setembre.
Llegir mésEL CPNL ofereix més de 1.300 cursos per aprendre català
El període d'inscripció serà entre el 12 i el 16 de setembre i les proves de col·locació prèvies es poden sol·licitar entre el 5 i el 9 de setembre
Llegir més
S’inicien les obres del nou edifici de la Generalitat a la Catalunya Central, un projecte clau per revitalitzar el Centre Històric
- El vicepresident Puigneró presenta el projecte de l’immoble dels antics jutjats de Manresa, al mig del Centre Històric, que permetrà la recuperació d’un edifici catalogat del segle XVIII, la millora del teixit urbà i la creació d’una illa d’equipament oberta a la ciutat.
- La nova seu, dissenyada amb criteris punters de sostenibilitat i digitalització, concentrarà totes les dependències de l’administració catalana ara disperses per la ciutat, allotjant uns 250 persones, inclosa la nova Oficina d’Atenció Ciutadana.
Ja hi ha finalistes als premis de la 51a Nit de l’Esportista de Manresa
La gala tindrà lloc dimecres 7 de setembre, a les 7 de la tarda al teatre Kursaal, i serà presentada per l'actriu manresana Txell Vall. L'acte reconeix i premia els millors esportistes de la ciutat i els mèrits esportius de l'última temporada.
Llegir mésPresentació del projecte de la nova seu de la Generalitat a la Catalunya Central, a Manresa
Dia: 01/09/2022
Hora: 17 hores
Lloc: Davant dels antics jutjats de Manresa
Intervenen:
El Festivalet de Circ de Manresa arriba divendres a la quarta edició apostant per companyies del territori
El pati de l’Anònima acollirà aquest cap de setmana espectacles gratuïts per a tots els públics, amb una gran varietat de disciplines. La inauguració serà divendres al teatre Kursaal, amb l’obra “De tu a tu”, que reuneix artistes professionals i persones amb discapacitats funcionals. En total, hi haurà dotze propostes, algunes d’elles també a la plaça de Sant Domènec.
Llegir més
Aquest dijous entra en vigor la rebaixa dels títols T10 i TMes del bus urbà de Manresa
El cost de la T10 passarà de 9,10 a 6,35 euros i el de la TMes de 32 a 18 euros, cosa que significa una reducció del preu, respectivament, del 30% i del 43%. La rebaixa es produeix després que el govern espanyol hagi aprovat ajuts directes al transport, cosa que permetrà que el preu del bus pugui ser més econòmic fins a final d’any.
Llegir més