Dia: 03/09/2015
Hora: 12 del migdia
Lloc: Museu Comarcal de Manresa (Via de St. Ignasi, 40)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Joan Calmet, regidor de Cultura, Turisme i Barris de l'Ajuntament de Manresa
Llegir més
Dia: 03/09/2015
Hora: 12 del migdia
Lloc: Museu Comarcal de Manresa (Via de St. Ignasi, 40)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Joan Calmet, regidor de Cultura, Turisme i Barris de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésL’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la vídua i la filla del músic signen el contracte de cessió que permetrà conservar aquest patrimoni a l’Arxiu Comarcal del Bages
Jordi Montaña Matosas, rector de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, ha estat el pregoner de la Festa Major de Manresa d'enguany.
Llegir mésL'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, anima a aprofitar l'avantatge que suposa la nova realitat universitària de la ciutat en l'acte del pregó de la Festa Major, que ha anat a càrrec de Jordi Montaña.
Llegir més
Dia: 28/08/2015
Hora: 12:30 h
Lloc: Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa (Pl. Major, 1)
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Jordi Montaña, rector de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya
Llegir mésLa visita a la Torre Lluvià ha comptat amb uns 800 assistents; a l'Anònima hi han entrat gairebé 500 persones; el conjunt industrial dels Comtals ha acollit 380 persones i l’itinerari als ponts de la ciutat, prop de 200.
L'app, que és gratuïta i ja funciona per a d'altres serveis de l’Ajuntament, respon a preguntes formulades pels usuaris
Diumenge és la diada en què les tradicions i la imatgeria són els protagonistes i prenen el carrer.
Des les 17 h fins a les 02 h i en el marc de la Festa Major, una concentració de furgonetes i caravanes oferiran begudes i menjar acabat de fer. El mateix dia es podrà gaudir de propostes musicals i concerts per a tots els gustos.