El nou espai, de 1.000 metres quadrats, està dissenyat per l’equip d’arquitectura Batlle i Roig i està inspirat en els paisatges principals del Camí Ignasià. S’han deixat al descobert les restes de la base del costat oest de l’església barroca de Sant Ignasi.
Llegir mésSala de premsa
-
L’Ajuntament de Manresa mostra la reforma de la plaça Sant Ignasi, que quedarà oberta un cop finalitzin els accessos al Museu
-
Marc Ribas i la cuina de La Rioja protagonitzaran les sisenes Jornades Gastronòmiques del Camí Ignasià a Manresa
-
L'Ajuntament de Manresa aprova el Pla d'Impuls de l'Economia Social i Solidària 2023-2025
-
El pregó infantil rememora de forma teatral els fets i els personatges de la construcció de la Séquia i el Misteri de Llum
El 15 de maig comença el període d'inscripció del Casal Esportiu Municipal
El Casal Esportiu Municipal, dirigit a infants d’entre 7 i 14 anys, ofereix diverses activitats al Complex Esportiu Vell Congost i altres espais de la zona esportiva entre el 26 de juny al 21 de juliol. Les places s’atorgaran per rigorós ordre d’inscripció. Els complexos esportius municipals de l’Ateneu les Bases i les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella també ofereixen activitats diverses durant l’estiu.
Comencen les inscripcions per a la 3a Ignasiana BTT
L’edició 2023 serà el dissabte 23 de setembre i enguany comptarà amb una tercera modalitat circular de 24 quilòmetres, adreçada al públic familiar
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa homenatja l’avi centenari Estanislao Domínguez Miguel
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, ha visitat avui Estanislao Domínguez Miguel per lliurar-li un obsequi i un ram de flors, en nom del consistori, amb motiu del seu 100è aniversari.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa homenatja Amparo Asensio Salvador, que compleix 100 anys
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia ha visitat avui Amparo Asensio Salvador per lliurar-li un obsequi i un ram de flors, en nom del consistori, amb motiu del seu 100è aniversari.
Llegir més
El centre cívic Selves i Carner i el Casal de les Escodines acullen dues exposicions aquest mes de maig
“Les millors fotografies del concurs social 2022”, de Foto Art Manresa, i “Enyor d’arrels”, del pintor berguedà Albert Canal, són les propostes expositives que es poden visitar aquest mes.
Llegir més
Recepció institucional de commemoració dels 25 anys de la Lliga ACB del Bàsquet Manresa
Dia: 07/05/2023
Hora: 12 hores
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Antoni Massegú Calveras, regidor d’Esports
-Jordi Serracanta Espinalt, president del Bàsquet Manresa
-Jordi Singla Artigas, capità de l’equip que va guanyar la lliga ACB de bàsquet la temporada 1997-1998
-Valentí Junyent Torras, president del Bàsquet Manresa de la temporada que el Bàsquet Manresa va guanyar la Lliga
-Amb la presència de jugadors i tècnics del TDK Manresa: Chus Lázaro, Joan Creus, Bryan Sallier, Paco Vázquez, Derrick Alston, Quique Moraga, Román Montáñez, Xavier Rodríguez (assistent), Jordi Freixanet (assistent), Joan Ramon Tarragó (preparador físic), Alfons Mascaró (fisioterapeuta) i Fernando Peñarrubia (delegat)
Llegir mésTreballs d’Aigües de Manresa per una avaria a la cruïlla de la carretera del Pont de Vilomara i l’avinguda Francesc Macià
En horari de treball, es tallarà l'accés del carrer Arquitecte Montagut a la carretera del Pont de Vilomara, de manera que l'accés i sortida de vehicles del carrer Arquitecte Montagut -al tram entre el carrer Gaudí i la carretera del Pont de Vilomara- es farà des del carrer Gaudí.
Llegir més
Afectacions de trànsit aquest dissabte per les festes del barri Vic-Remei
Hi haurà diferents talls de trànsit i prohibicions d’estacionament que afectaran els carrers Bisbe Comas, Mossèn Jacint Verdaguer i Verge de l’Alba.
Llegir més