Sala de premsa

imagen

Terrassa i Manresa treballaran per la millora de les infraestructures, especialment la línia de rodalies R4, i acorden el reimpuls de l’eix europeu E9

Els alcaldes d’ambdues capitals s’han trobat aquest matí a l’Ajuntament de Terrassa i han acordat establir un marc de treball compartit

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa incorpora una coordinadora general per dirigir i impulsar l'actuació municipal

Iolanda Garcia i Llanta, amb una llarga experiència en gestió pública, prendrà possessió de la nova plaça després de superar un procés selectiu públic on han pres part vuit aspirants. Garcia, experta en direcció estratègica i recursos humans, ocupava fins ara responsabilitats a l’Ajuntament de Rubí i, anteriorment, havia estat directora de Serveis de l’Ajuntament de Molins de Rei. L’objectiu de la nova plaça és coordinar l’actuació municipal i promoure una cultura de servei a la ciutadania i de generació de valor públic. És previst que s’incorpori a l’Ajuntament de Manresa a partir del setembre.

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa al carrer Passatge del Coll de Jou

Durant una setmana es tallarà el trànsit d’aquest vial en horari laboral

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa per una avaria a la carretera del Pont de Vilomara

Durant una setmana s’ocuparà un dels dos carrils de circulació 


Llegir més
imagen

La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà de rosa demà per commemorar el Dia Mundial contra el Càncer de Mama

L'objectiu d'aquesta celebració és conscienciar la població de la importància del diagnòstic precoç del càncer de mama per guanyar la lluita contra aquesta malaltia.

 

Llegir més

Presentació del Passatge del Terror 2022 a l'Anònima

Dia: 20/10/2022
Hora: 12h
Lloc: L'Anònima
Intervenen:

-Joan Calmet Piqué, tinent d'alcalde de Turisme i Projecció de Ciutat

-Albert Tulleuda Lari, gerent de la Fundació Turisme i Fires de Manresa.

-Representant de Xàldiga, entitat coorganitzadora.

Llegir més
imagen

Els efectes del canvi climàtic en els boscos i la transició energètica de la indústria centren els actes previs de la fira Ecoviure de Manresa

Aquest dimecres el catedràtic d’ecologia Narcís Prat i Fornells oferirà la conferència inaugural, que tractarà sobre la situació hídrica dels boscos i els incendis forestals. Divendres al matí el Palau Firal acollirà el Fòrum Energia, amb diverses ponències sobre com les indústries poden aprofitar el canvi de model energètic per augmentar la competitivitat. El plat fort d’Ecoviure arribarà el cap de setmana, amb la fira d’expositors, que enguany s’estrena al Passeig Pere III.

Llegir més
imagen

S’inaugura «El Banquet», una exposició de ceràmica de joves participants en les activitats de l’Estiu Jove 2022

La mostra de ceràmica és el resultat dels tallers impartits per l’artista Anna Benet i es podrà visitar fins al 18 de novembre a l’Espai Jove Joan Amades. L’acte d’inauguració va comptar amb la presència de la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, Anna Crespo Obiols.

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament inicia els treballs de substitució de rajoles en mal estat a carrers del Centre Històric

Els treballs es faran als carrers Sant Tomàs, Mel, Sant Miquel, Vilanova, Plana de l’Om i plaça Clavé. A l’estiu, els treballs de substitució de rajoles es va fer al carrer Canonge Mulet i al tram central del Passeig.

 

Llegir més
imagen

El Centre Cívic Selves i Carner estrena una exposició de dibuixos i aquarel·les de Manel Gómez València

La mostra, que porta per títol “Hores de vol”, s’inaugurarà aquest divendres i es podrà visitar fins al 4 de novembre. El Casal de les Escodines, per la seva banda, obre les portes a una altra exposició, “República i escola a Manresa (1931-39)”.

Llegir més
imagen

El SIAD Manresa organitza debats adreçats a joves de 16 a 29 anys per tractar sobre les violències masclistes en entorns digitals

Hi haurà quatre sessions, els dies 24 i 25 d'octubre, a l’edifici de FUB 1 d’UManresa, en el marc d’una col·laboració de l’Ajuntament de Manresa amb el Departament d’Interior.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa convoca dues sessions ciutadanes per elaborar el nou Pla Director de Participació

El document final ha de recollir les prioritats i línies estratègiques de la gestió de la participació ciutadana per part del consistori. Les jornades tindran lloc els propers 24 i 27 d’octubre i van dirigides sobretot a membres d’entitats, participants dels consells sectorials i territorials de Manresa i ciutadans que prenen part de processos participatius.

Llegir més