Sala de premsa

imagen

L'Ajuntament rep la nova presidenta de la Federació Catalana d’Atletisme, la manresana Mercè Rosich

Rosich, la primera dona a dirigir la institució, té una llarga trajectòria com a presidenta del Club Atlètic Manresa. Entre el 2011 i el 2019 va ser regidora de l’Ajuntament de Manresa.

Llegir més
imagen

Últims dies per a la presentació de projectes de la 5a edició del premi Iniciatives empresarials al Bages

En aquesta edició s’atorgaran 13.000 euros en ajuts, dels quals Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, lliurarà un total de 7.000 euros per premiar i incentivar projectes empresarials d’emprenedors al Bages. Hi haurà també quatre premis complementaris, dotats per la FUB i la UPC, consistents en beques d’estudis de postgrau/màster en l’àmbit de l’empresa i en concepte d’ajut al desenvolupament i prototipatge del projecte guanyador.


Les candidatures es poden presentar fins al 31 de març de 2022 a qualsevol oficina de Caixabank de la comarca del Bages o a través de correu electrònic a 3295@caixabank.com

Llegir més
imagen

L’Ajuntament renova i millora l’enllumenat públic d’un doble camí al Puigberenguer

L’actuació, que s’ha fet a petició del Consell de Districte Ponent, ha inclòs el desbrossat del canyissar i dels esbarzers que hi havia en un tram del camí

Llegir més
imagen

El Selves i Carner i el Casal de les Escodines acullen l’exposició fotogràfica “10è concurs social de col·leccions 2021” i una mostra dedicada a l’enginyer Honori Pla Alloza

L’exposició “10è concurs social de col·leccions 2021” es pot visitar al centre cívic Selves i Carner fins al 30 de març, i la dedicada a l’enginyer manresà Honori Pla Alloza al Casal de les Escodines fins al 31 de març.

 

Llegir més
imagen

S’obren les inscripcions per participar en el Torneig 3x3 Manresa de bàsquet

El torneig tindrà lloc el 2 de juliol al Complex Vell Congost en totes les categories masculines i femenines, des de la categoria escoleta i premini fins a la categoria de veterans/es. La competició forma part de la programació de Manresa Capitalitat del Bàsquet Femení.


 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa publica la guia que recopila totes les activitats per a infants i joves que s'ofereixen aquest estiu a la ciutat

La Guia d’Activitats d’Estiu de Manresa, que ja es pot consultar al web municipal, recull totes les activitats de lleure, culturals i educatives per a infants, adolescents i joves que s’han organitzat per aquest estiu a la ciutat. La publicació s’emmarca dins les accions del Pla Educatiu d’Entorn de Manresa, el Pla de Millora d’Oportunitats Educatives, el programa Educació 360 i la Xarxa Nacional d’Emancipació Juvenil.

Llegir més

Jornada per prevenir els maltractaments a les persones grans

Dia: 08/06/2022
Hora: De 09h a 13h
Lloc: Auditori de la Plana de l'Om
Intervenen:

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Remei de Dalt, avui i demà

Amb motiu de la implantació de maquinària auxiliar en calçada (camió cistella) per a les obres de reparació de la façana de l’edifici número 24.

Llegir més

L'Institut Català de les Dones presenta l’exposició Maria Matilde Almendros: una veu i dues passions

Dia: 13/06/2022
Hora: 18 hores
Lloc: Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10, principal, Barcelona)
Intervenen:

Llegir més

Presentació de la 4a edició del Festival Batecs de Dansa de Manresa

Dia: 09/06/2022
Hora: 11h del matí
Lloc: Sala Polivalent 1 del Kursaal
Intervenen:

-          Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes de Manresa.

-          Jordi Basomba Gonzalvo, gerent de Manresana d'Equipaments Escènics.

-          Laura Bataller Arola, directora artística de Batecs i membre de la Plataforma per a la Dansa de la Catalunya Central.

Llegir més
imagen

S’obre al públic el renovat accés principal al Parc de l’Agulla, que amplia i prioritza l’espai per a vianants

Les obres permeten dotar el parc d’una nova façana al cantó de la carretera de Santpedor. S’ha remodelat i reformulat l’accés principal, amb una reorganització de l’estacionament i la millora de l’accessibilitat en transport públic. Es tracta d’una actuació conjunta entre el Consorci de l’Agulla —format pels Ajuntaments de Manresa i Sant Fruitós de Bages—, Aigües de Manresa i la Junta de la Séquia, que han sumat esforços amb l’objectiu de dotar el parc d’una nova imatge més endreçada, més verda i més sostenible.

Llegir més

Afectacions de trànsit per les festes del barri de la Sagrada Família

El dissabte 4 de juny es tallarà el trànsit al carrer Penedès. El dissabte 11 de juny el tall de trànsit es farà a l’avinguda Francesc Macià

 

Llegir més
imagen

Manresa acull aquesta pròxima matinada el rodatge de la sèrie “Las invisibles”, amb Lolita Flores i Maria Pujalte

Entre les 12 de la nit i les 4 de la matinada de dissabte, hi haurà talls de trànsit puntuals al carrer Flor de Lis i l’avinguda Bases de Manresa, entre la plaça Bages i l’Avinguda Univesitària


Llegir més