Les bases de les convocatòries es poden consultar a l’adreça https://www.manresa.cat/seuelectronica/menu/8589-convocatories/OFE
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament de Manresa convoca una plaça de tècnic/a en informàtica i obre una borsa de tècnics en salut pública
-
Gairebé 10.000 viatges mensuals del bus urbà de Manresa són de joves d’entre 16 i 18 anys amb la nova T-Jove 18 gratuïta
-
Manresa presenta dos goigs en honor a Sant Ignasi, editats per l’entitat Amics dels Goigs de Barcelona
-
Arrenquen les obres per dotar el Parc de l’Agulla d’una nova façana al cantó de la carretera de Santpedor
Es reobre la venda d’entrades per al concert del Pot Petit del mes de juliol al pati de l'Anònima
L’actuació, que forma part del cicle Sons del Camí, es farà el 22 de juliol a les 19 hores. Les noves entrades es poden adquirir a partir d’avui dimecres.
Llegir mésTall de trànsit a la plaça de la Verge de l’Aurora, dissabte al matí
Per l’acte “Homenatge a Pere Tarrés”, al barri de Sant Pau
Llegir mésLes cooperatives escolars de Manresa venen els seus productes al mercat de la Font de les Oques
L’acte forma part del programa Cultura Emprenedora a l’Escola (CuEmE), adreçat a fomentar la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària.
Llegir més
CANVI D'HORARI: Passejada a les parades de les cooperatives escolars del mercat de la Font de les Oques
Dia: 25/05/2022
Hora: 11 hores
Lloc: Plaça Font de les Oques
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Cristina Cruz Mas, regidora d'Ocupació, Empresa i Coneixement
-Josep Gili Prat, regidor d'Ensenyament i Universitats
Llegir mésManresa celebra demà l’acte ajornat del Dia Internacional del Poble Gitano
L’acte es farà a les 17.30 h sota el Pont Vell, a la vora del riu Cardener. Amb aquesta commemoració, el consistori dona compliment de l’acord del ple municipal d’abril de 2021 amb l’objectiu de donar visibilitat i reconeixement al col·lectiu gitano i la seva cultura.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa presenta les millores urbanístiques al tram central del Passeig del Riu
Després de l’enderroc de la Carpa del Riu, s’han ampliat les voreres, s’ha reordenat l’estacionament de vehicles i, al novembre, està prevista la plantació d’arbrat. Amb les actuacions, l’entorn del Parc del Cardener es renova i es fa més accessible per a la ciutadania.
Llegir mésManresa participa a Brussel·les en una visita de treball de governs locals, de la mà de la Diputació de Barcelona
Representants de tretze ajuntaments i dos consells comarcals van interactuar amb funcionaris de les institucions europees que en aquests moments estan definint i desenvolupant iniciatives innovadores i programes d’interès per als governs locals de la província de Barcelona.
Llegir més
Visita a les millores urbanístiques realitzades al tram central del Passeig del Riu
Dia: 24/05/2022
Hora: 11 hores
Lloc: Passeig del Riu (antiga Carpa del Riu)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Josep Gili Prat, regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent
Llegir mésManresa homenatja el policia local Edouard Guillem Trapero en el 10è aniversari de la seva mort
La Policia Local bateja amb el nom d’Edouard Guillem una de les sales de treball de la comissaria de la Florinda. Aquest matí, familiars, alcalde, regidors i companys de la Policia Local han participat en l’homenatge, que ha inclòs un minut de silenci i una ofrena floral. Edouard Guillem va morir fa 10 anys en acte de servei, quan va ser atropellat intencionadament per un motorista, després d’haver-li demanat que s’aturés.
Llegir mésOcupació d’un carril a l’altura del número 19 de la Muralla de Sant Francesc
Per treballs cautelars a un edifici
Llegir més